Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین سالگرد گرامیداشت ۹ دی با حضور مسئولین و قشر‌های مختلف مردم لرستان در شهر های مختلف این استان برگزار شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور  فرهاد زیویار استاندار لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، معاونین استاندار ودیگر مسئولین استانی و مردم ولایت مدار استان لرستان در مصلای الغدیر خرم آبادبرگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این مراسم در دیگر شهرهای لرستان با حضور مسئولین شهرستلنی و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه برگزارشد.

 

 برپایه این گزارش ؛ شهرستان های بروجرد ، پلدختر ، ازنا ، الیگودرز ، سلسله ، دلفان ، چگنی  رومشکان و دیگر بخش های تابعه در سطح استان شاهد برگزاری  یوم الله حماسه 9 دی ماه  بود و قشرهای مختلف مردم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی یک بار دیگر عزم و اراده خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

 لازم به ذکر است ؛ مراسم گرامیداشت 9 دی ماه در شهرستان دورود روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان برگزارشده بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه امام جمعه ولی فقیه مراسم مسئولین ۹ دی ماه دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه