Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:55:03 GMT

حضور پرشور مردم، فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۸۵۱

حضور پرشور مردم، فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه مراسم حماسه نهم دی ماه در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دولت‌ها در برابر ما ایستاده بودند اما ایران اسلامی حتی یک وجب از خاک را نیز در اختیار دشمن قرار نداد.

وی افزود: بعد از اینکه امت اسلامی از این حادثه سربلند بیرون آمدند دشمن با توجه به شکستش در جبهه جهاد اصغر به جبهه جهاد اکبر متمایل کرد و تمام تلاشش را به میدان آورد تا بتواند دشمن داخلی را که منافعش به خطر افتاده و سالیان سال خودش را مهیا کرده بود فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن بیان اینکه نهم دی روز بصیرت امت اسلامی است، عنوان کرد: تنها گزینه‌ایی که در این فتنه مانند هشت سال دفاع مقدس میتوانست طومار دشمن را در خارج از مرزها برای همیشه به هم بپیچد و تنها قدرتی که توانست به رهبری امامین انقلاب این فتنه را در نطفه خفه کند حضور پرشور مردم عزیز انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: به همین دلیل این بصیرت هر ساله باید جشن گرفته شود و بزرگداشت آن را به عنوان یک پیام گرامی بداریم.

موسوی‌فرد گفت: دشمنان بدانند اینکه مردم انقلاب اسلامی چهل و دو سال در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند برای دفع همه فتنه‌های حال و آینده نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان حجت الاسلام موسوی فرد فتنه ۸۸ حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا