Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در تجمع یوم اله نهم دی در مصلی وحدت گرگان گفت: اگر چه مردم با حضور بی نظیر خود در روز نهم دی آب پاکی را روی دست دشمن ریختند و به التهابات پایان دادند، اما دشمنان برای انتقام گیری تحریم‌های مختلف اعمال کرده است.

او ادامه داد: حضور گسترده مردم در ۹ دی نشان دهنده بینش بالا، ولایتمداری و بصیرت بالای مردم است و نشان می‌دهد خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی گفت: البته در استان گلستان مردم ۸ دی ماه به صحنه آمدند و در جبهه مبارزه با باطل پیشگام بودند که این نشان دهنده بینش بالای مردم گلستان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در فتنه نهم دی همه دشمنان نظام از غرب تا عرب‌ها دست به دست هم دادند تا ایران را از پا در بیاورند و مشروعیت نظام را در سطح افکار عمومی دنیا و جبهه مقاومت آسیا زیر سوال ببرند، اما با بصیرت و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.

او  همچنین با اشاره به اینکه خدمت به مردم لازم است و همه باید تلاش کنند افزود: باید روحیه مجاهدت، انقلابی گری و روحیه جهادی در بین مسئولان وجود داشته باشد و کسی که مرد میدان نیست صحنه را ترک کند و مدیریت را به نیرو‌های دلسوز و جهادی بسپارد.

حسینی ادامه داد: مسئولان هم باید با تمام توان کار کنند، رئیس جمهور خود را در تمام ایام وقف مردم کرده اند و جلساتی که ۱۰ سال تعطیل شده بود را دوباره فعال کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تهدید دشمنان و فتنه گران باعث انسجام، همبستگی و وحدت ملت ما می‌شود و این اقدامات نتیجه برخورداری از اندیشه‌های امام و رهبری و سردار سلیمانی بود که وحدت بخشید.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دفاع از سلامت مردم و توفیقات بدست آمده، گفت: در حوزه اقتصادی هم توفیق خواهیم یافت.

منبع:صدا و سیما

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 9 دی بصیرت ولایتمداری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد