Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام هادی صادقی ظهر امروز در مراسم پاسداشت ۹ دی در همدان ضمن تقدیر از مردم همدان برای تجمع باشکوه ۹ دی اظهار کرد: جمعیت قابل توجهی که در این روز بزرگ با هدف تجدید بیعت با ولایت تجمع کرده‌اند نشان از بصیرت و ولایتمداری مردم دارد.

وی با بیان اینکه این روز متأثر از فرهنگ عاشوراست و همانطور که امام(ره) همواره می‌فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است» گفت: آن اتفاقات که در دوران فتنه رخ داد، آخرین ترکش خود را در عاشورا انداخت و البته زمینه مرگ خود را هم فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قوه قضاییه تأکید کرد: مردم دیگر تحمل این وضعیت را نداشتند و حتی آنهایی که بصیرت کمتری داشتند وقتی دیدند به ساحت مقدس اباعبدالله(ع) و هیات‌های مذهبی نیز هتک حرمت شد، قیام ۹ دی را به پا کردند.

وی با بیان اینکه ما باید همچنان پیوند خود را با امام حسین(ع) محکم و محکم‌تر کنیم و فرزندان خود را با درس‌ عاشورا، حماسه حسینی و با نوری که از این حماسه برمی‌خیزد بهره‌مند سازیم عنوان کرد: فراموش نکنیم دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته و به کناره گرفتن ما از دین و امام حسین(ع) قناعت نمی‌کند، این فتنه‌ها فقط برای سیاست نیست بلکه اصل نظام و دین و دیانت و تشیع را نشانه گرفته است

جریان داخلی غرب‌زده هر زمان قدرت پیدا کرد، فضا را برای ورود دشمنان باز کرد

صادقی با بیان اینکه هدف دشمنان صراحتا در گفته‌های غربگرایان بیان شد و هدف آنها سرنگونی نظام بود افزود: جریان داخلی غرب‌زده هر وقت قدرت پیدا کرد، فضا را برای ورود دشمنان باز کرد بنابراین این جریان برای ما شناخته شده است.

وی با اشاره به هشت سال قبل و اینکه طرفداران همین جریان چه بلایی بر سر این کشور آوردند عنوان کرد: در دولت گذشته مذاکرات برجامی به راه افتاد و به نتایجی هم رسید اما ببینید چه‌ها دادیم و چه زیان‌هایی بر این ملت تحمیل شد و چه آسیب‌هایی وارد شد، اتفاقات را نباید فراموش کنیم و باید راه آینده را بشناسیم.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر اینکه فتنه‌ها همیشه هستند اما برخی فتنه‌ها جمعی و برخی فردی هست گفت: باید مراقبت انواع آنها باشیم زیرا شکل آنها عوض می‌شود اما ماهیت آن همان است‌، بعضی با فکر فتنه‌افکنی می‌کنند و برخی با امیال خود پیش رفته و بقیه را نیز همراه می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های منافقین امروز در فضای مجازی آشکار شده است خاطرنشان کرد: امروز آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که بدانیم اصل و اساس انقلاب ما ولایت الهی است که حاکم بر این کشور و سابقه تاریخی این جمعیت‌هاست.

صادقی با ابراز تاسف از اینکه امروز در فضای مجازی خیمه ولایت فقیه مورد آماج فتنه‌گران قرار گرفته و باید مواظب باشیم گفت: طبق فرمایشات رهبری امروز جهاد تبیین لازم است یعنی جنگ در فضای مجازی رخ داده و آنجا دشمن هجوم برده و قصد تسخیر دارد.

امروز به اسم عدالتخواهی، جریان اتهام‌زنی به مسوولان به راه ‌افتاده است

وی ادامه داد: امروز دیگر شهید دادن‌های ما به صورت قبل نیست و به شکل دیگر است، شخصیت‌های ما را ترور می‌کنند و چنان فضا را تنگ می‌کنند که نتوانیم سخن بگوییم و این جبهه‌بندی به شکل دیگر است‌.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید حواسمان باشد در فضای مجازی چه می‌گذرد و دشمن و مناقق در کدام جبهه می‌جنگند گفت: یکی از روش‌های منافقین بدبین‌سازی ما به همه کسانی است که اصل و اساس انقلاب را قبول دارند بنابراین باید مراقبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به اسم عدالتخواهی جریان اتهام‌زنی به مسوولان به راه ‌افتاده که اتهام‌زنی غیر از عدالتخواهی است گفت: دروغ‌پردازی و نسبت‌‌های باطل دادن باعث می‌شود مردمی که همیشه حامی انقلاب بودند، دلسرد شوند.

صادقی عنوان کرد: دشمن ضربه‌ای که از ۹ دی خورد را تحلیل کرد و دید مردم حامی انقلاب و امام هستند و فهمید باید تا می‌تواند روی افکار عمومی و جوانان کار کنند بنابراین امروز آنچه نیاز داریم راه‌اندازی جهاد تبیین است که همه باید دست به کار شده و روشنگری کنند.

وی با تاکید بر اینکه نگذاریم چهره‌های انقلابی را مخدوش کنند افزود: امروز باید مراقب باشیم دشمن گاهی سرداران ما را با موشک و گاهی با تیر زبان از ما می‌گیرد، گاهی موشک‌های فضای مجازی این سرداران را می‌زند و باید مراقب سرداران سیاسی، فرهنگی، نظامی و ... باشیم، جمعیت و توده‌های مردمی باید آگاه باشند مبادا اسیر این فتنه‌ها شوند.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه امروز فتح‌المبین‌ها در فضای مجازی و دشمن‌شناسی است گفت: باید در جهاد تبیین  بیش از اینها کار کنید همچنان که نام قهرمان را برای حاج قاسم ترند می‌کنید نسبت به همه ارزش‌های نظام این چنین بصیرتی نیاز است.

وی با بیان اینکه امروز برخی تلاش می‌کنند مردم را ناراضی جلوه داده و به خیابان بکشند افزود: نگذارید دولتی که تازه روی کار آمده را تخریب کنند بلکه حمایت کنید تا مشکلات به تدریج حل شود زیرا در این راه صبر و حوصله و ایستادگی لازم است.

در این مراسم مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همزمان با سراسر کشور در تجمع یوم‌الله ۹ دی شرکت کردند و بار دیگر با رهبر اتقلاب و شهدا تحدید بیعت کردند، مردم با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسراییل نشان دادند هیچگاه از ارمان‌های انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارند.

انتهای پیام/ 89003/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد تبیین فتنه گری در فضای مجازی یوم الله ۹ دی معاون قوه قضاییه فضای مجازی فتنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است