Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خدایار ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ۹ دی در شاهرود، افزود: فتنه گران با هدف از بین بردن وحدت ملت آشوب و فتنه ۸۸ را به راه انداختند اما مردم با بصیرت خود این نقشه را برملا کردند.

وی با بیان اینکه در ۴۲ سال گذشته عناصری در داخل بودند که به اشکال مختلف برای  دشمنان خوش خدمتی  کردند، ابراز داشت: در سال ۷۸ نخستین فتنه سازمان یافته جریان های سیاسی که از آمریکا خط می گرفتند علیه دانشجویان به راه افتاد  و آن فتنه مقدمه ای شد برای اینکه که گروهی از مسوولان در مقابل نظام بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با بیان اینکه اگر موضوعی مانند  فتنه ۸۸ در  کشورهای اروپایی و آمریکا اتفاق می افتاد با شدیدترین روش آن ها را سرجایشان می نشاندند ، اظهار داشت : اما نظام اسلامی تا زمانی که این گروه به مقدسات توهین نکرده بودند، آنان را تحمل کرد.

وی با اشاره به آسیبهای فتنه ۸۸ برای ایران اسلامی، افزود: این فتنه به اندازه جنگ تحمیلی به کشور ضربه زد.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی برگزیده است چرا که در ۴۲ سال پیش در چنین روزهایی مردم به خیابان ها آمدند و رژیم ستم شاهی را که با پشتوانه آمریکا روی کار بود سرنگون کردند، ادامه داد:  از نخستین روزهای بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان هر روز علیه ملت اتقاق افتاد، اما مردم ما هر روز محکم تر از قبل پای نظام ایستادند.

این کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه ۴۶ کشور به پشتوانه آمریکا و شوروی جنگ تحمیلی تمام عیاری علیه ایران به راه انداختند، ابراز داشت: هدف آنها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود اما مردم با ایستادگی خود همه آنها را ناامید کردند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) به برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات با بهترین شکل ممکن بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود برخی بی تدبیری و ناکارآمدی برخی مسوولان، در آخرین انتخابات مردم با حضور ۴۹ درصدی حماسه آفریدند.

ابراهیمی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا، کارشکنی برخی عوامل و مشکلات اقتصادی از عواملی بود که مردم نتوانستند بیش از این در انتخابات مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه کشور بیش از ۴۰ سال در تحریم های ظالمانه قرار دارد، افزود: با تمام مشکلات ایجاد شده به دلیل این تحریم ها، مردم همچنان از نظام، مقام معظم رهبری و ادامه راه انقلاب دفاع می کنند و آمریکا و دشمنان را به خاک ذلت خواهند نشاند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) به رزمایش چند روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب کشور  اشاره کرد و گفت: این رزمایش مقتدرانه توسط فرزندان نظام بر دل آمریکا و دشمنان لرزه انداخت.

ابراهیمی با بیان اینکه هیچ کشوری جرائت شلیک به اهداف نظامی آمریکا را ندارد، افزود: ژنرال آمریکایی در رابطه با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد عراق، اذعان داشت «ایرانی ها هر کجا را که خواستند موشک باران کردند» این امر نشان از اقتدار ملت است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای هشت سال وقت‌کُشی کردند و اکنون پشیمان هستند، ابراز داشت: آنها از اینکه از برجام خارج شدند پشیمان هستند، چرا که الان باید امتیازاتی به ایران بدهند.

به گفته وی، این ملت بزرگوار با وحدت خود همیشه ملاحظه نظام را کردند و تا پیروزی نهایی همیشه در صحنه خواهند بود.

برچسب‌ها برجام جنگ تحمیلی دانشگاه امام حسین شاهرود ایالات متحده آمریکا 9 دی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام جنگ تحمیلی دانشگاه امام حسین برجام جنگ تحمیلی دانشگاه امام حسین شاهرود ایالات متحده آمریکا 9 دی دانشگاه امام حسین فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا | ویدئو

دریافت 10 MB کد خبر 847203 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا | ویدئو
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه