Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ساروی گل‌گهر توانست بار دیگر در ترکیب تیمش بدرخشد و این‌بار در قامت گلساز حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه" سعید صادقی به دنبال تکرار روزهای خوب خود در ترکیب فصل گذشته گل‌گهر است و تا پایان هفته دوازدهم توانسته عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارد؛ صادقی که یکی از مهره‌های مورد علاقه امیر قلعه‌نویی به شمار می‌رود و پای ثابت ترکیب گل‌گهر در این فصل بوده، روز گذشته در دربی کرمان یکی از فعال‌ترین بازیکنان زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادقی با دوندگی بالا تلاش می‌کرد تا بتواند از شکست تیمش در مقابل مس جلوگیری کند و خلق موقعیت‌هایی هم برای همبازیان خود داشت که با بدشانسی ضربات به گل نمی‌رفت؛ اما سرانجام سعید صادقی با ارسال یک ضربه کرنر توانست زهر خود را به حریف بریزد و گل تساوی‌بخش گل‌گهر را برای فرشید باقری ساخت.

 

پاس‌گلی که سبب شد تا بعد از درخشش مقابل سپاهان در بازی که با رأی انضباطی نتیجه آن تغییر کرد، صادقی برای دومین‌بار در کسوت گلساز برای تیمش بدرخشد؛ او در این فصل 4 بار هم توانسته گل بزند تا این‌چنین با 4 گل و 2 پاس‌گل کلیدی‌ترین مهره تیمش در این فصل به شمار آید.

 

سعید صادقی در فصل گذشته توانسته بود 6 گل و 4 پاس‌گل در ترکیب گل‌گهر به نام خود کند و باید دید این وینگر سرعتی می‌تواند رکورد فصل گذشته را تکرار و آن بهبود بخشد یا خیر.

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد