Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:52:01 GMT

مدیریت سیاسی رهبر انقلاب در فتنه ۸۸ ستودنی است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۱۷۸

مدیریت سیاسی رهبر انقلاب در فتنه ۸۸ ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سید محسن دهنوی پیش از ظهر امروز در مراسم ۹ دی در سالن شهید آوینی اداره ارشاد اسلامی شهرستان رودسر با مروری به ماجرای سال ۸۸ و فتنه‌ای که با کمک دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی رخ داد، اظهار کرد: فتنه‌ای که سال ۸۸ در کشور ما رخ داد هر نظام سیاسی دیگری را در دنیا می‌توانست از پای بیاندازد اما با سیاست رهبر معظم صحنه تغییر کرد و شرایط به نفع کشور تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در ایام فتنه سال ۸۸ افزود: مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری در اداره امور بی‌نظیر بود و توانست با فضاسازی و فرصت دادن به معاندین صف مردم را از آنان جدا و با کمک خود مردم به جای مدیریت نظامی با مدیریت مردمی آرام کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ بزرگترین بحران سیاسی نظام انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: باید قدردان مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری باشیم و همگی به آن افتخار کنیم و در مقاطع حساس دیپلماسی و سیاسی به ایشان اعتماد کنیم.

وی با اشاره به اینکه پس از فتنه ۸۸ ادبیات دشمن و غرب نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر کرد و دشمن جریح شد،گفت: دشمن به خیال اینکه فضای داخلی اسزان اسلامی ثبات لازم را ندارد و می‌تواند به راحتی وارد کشور شود فشارهای تحریم‌ها را زیاد کرد و پشت همه این ماجراها آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیست بودند که صحنه کشور را هدایت می‌کردند.

دهنوی با اشاره به روی کار آمدن دولت حجت‌الاسلام رئیسی و در اختیار گرفتن کشور با اوضاع تورم بی‌سابقه، کاهش ارزش پول ملی کشور و خزانه خالی افزود: دولت جدید برای ساماندهی اقتصاد کشور و حوزه بین‌المللی برنامه‌هایی تعریف کرده و در این حوزه تلاش‌های خود را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در گذشته یاد گرفته بودند که همیشه از ایران امتیاز بگیرند، گفت: دولت جدید در حوزه هسته‌ای با اصلاح روند مذاکره روند درستی در پیش گرفته و امیدواریم اخبار خوبی در ماه‌های آینده از این مذاکرات شاهد باشیم.

سردار سلیمانی قوت رهبری و توان انقلاب بود

دهنوی با اشاره به شهادت رسیدن سردار سلیمانی به دست دشمنان کور دل بیان کرد: با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی بخشی از توان ما در منطقه از بین رفت در واقع شهید سلیمانی قوت رهبری و توان انقلاب بود.

وی با اشاره به تلاش دولت جدید در راستای ترمیم روابط بین‌المللی و حل مشکلات موجود با کشورهای منطقه و همسایگان گفت: تلاش دولت احیای روابط کشورمان با همسایگان به جای نگاه به کشورهای غربی و موضع قاطع برای ورود نکردن به جنگ افغانستان است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اصلاح سیاست‌های غلط تأمین بودجه کشور تصریح کرد: عدالت در بودجه و رفع تبعیض‌ها از برنامه‌هایی است که دولت آغاز کرده و تلاش می‌کند تا فشارها را از زندگی مردم کم کند همه موظفیم تا دولت را در انجام اقدامات درست یاری دهیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ مدیریت رهبری سردار سلیمانی نبوی نماینده تهران سال ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس دانشگاه معارف اسلامی در نشست خبری گفت: همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام والمسلمین روح الله شاکری بر وظیفه دانشگاه‌ها در تامین منابع جامع علمی برای دانشجویان و پژوهشگران تاکید کرد و گفت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شخصیت علمی و قرآنی مقام معظم رهبری غفلت صورت گرفته است خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از سال ۴۳ تفسیر قرآن را در سطوح بالا تدریس می‌کرده اند و در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط گیری بالایی خصوصا با جوانان دارند و نگاه دینی ایشان منبعی جامع برای جوانان و دانشگاهیان خواهد بود. 

رئیس دانشگاه معارف اسلامی از پذیرش ۱۴۶ مقاله در این همایش خبر داد و گفت: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان همایش یک جلد از آنها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش‌های علمی و قرآنی رهبر انقلاب اسلامی را در فضای علمی و دانشگاهی کشور گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولین استانی برگزار شده است که حدود ۸۰ مقاله از این بستر دریافت شد.

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند