Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس؛ محمد سلیمی از اساتید دانشگاه امروز در مراسم نهم دی ماه در چالوس ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تشریح غربت حضرت فاطمه زهرا (س) فتنه ٨٨ و ، نهم دی به نام روز ملی بصیرت، به ضرورت بازخوانی این روز بزرگ در فتنه سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: بدون تردید حماسه نهم دی مردم به‌عنوان یکی از پیشروان‌های انقلاب اسلامی و ما را به عنوان موتور متحرک جلو می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما در این روز دشمنی دشمنان را دیدیم، افزود: دشمن ناجوانمرد با برنامه‌ریزی در طی چند دهه تلاش برای ضربه زدن را در سال ۸۸ داشت که ناکام ماند.

این استاد دانشگاه با  اشاره به اینکه مسئله فتنه ۸۸ مسئله انتخابات نبود، گفت: آنها در پی ضربه زدن به انقلاب در قالب یک ماهیت جدید از گفتمان سازی بودند.

سلیمی گفت: بازخوانی و شناخت کامل فتنه ٨٨ با مقیاس و میزان خط رهبری، در واقع موتور پیشران انقلاب در اواخر دهه ٨٠ به شمار می‌آید که برای انتقام‌گیری دشمنان قسم ‌خورده از انقلاب، اسلام، قرآن، نظام و رهبری پیامبرگونه این انقلاب شکل گرفته بود و برای شکستن انقلاب ۵٧ ملت ایران پا به میدان گذاشته بودند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود همچنین گفت: ما ملت باید همواره هوشیار باشیم تا دشمنان فرصت نیابند تا با سواستفاده از خلأهای موجود مانند بهانه افزایش ناگهانی بهای بنزین در سال ٩٨، یا مشکل کم آبی اصفهان در سال جاری و دیگر بهانه‌ها ساخته و پرداخته دشمن، دوباره در صفوف ما ملت انقلابی رسوخ کنند.

این استاد و تحلیلگر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با اشاره به مشکلات دولت رئیسی، گفت: این دولت همچنان دست به گریبان مشکلات زیادی است که در طول ٨ سال گذشته توسط دولت به اصطلاح امید و اعتدال بر سر این ملت به وجود آمد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بصیرت فتنه۸۸ نهم دی ماه نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس