Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه ظهر امروز در مراسم پاسداشت ۹ دی در همدان ضمن تقدیر از مردم همدان برای تجمع باشکوه ۹ دی و با بیان اینکه جریان داخلی غرب‌زده هر وقت قدرت پیدا کرد، فضا را برای ورود دشمنان باز کرد بنابراین این جریان برای ما شناخته شده است، بیان کرد: جمعیت قابل توجهی که در این روز بزرگ با هدف تجدید بیعت با ولایت تجمع کرده‌اند نشان از بصیرت و ولایتمداری مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این روز متأثر از فرهنگ عاشوراست و همانطور که امام (ره) همواره می‌فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است» گفت: آن اتفاقات که در دوران فتنه رخ داد، آخرین ترکش خود را در عاشورا انداخت و البته زمینه مرگ خود را هم فراهم کرد.
معاون قوه قضاییه ادامه داد: مردم دیگر تحمل این وضعیت را نداشتند و حتی آن‌هایی که بصیرت کمتری داشتند وقتی دیدند به ساحت مقدس اباعبدالله (ع) و هیات‌های مذهبی نیز هتک حرمت شد، قیام ۹ دی را به پا کردند.

او با بیان اینکه ما باید همچنان پیوند خود را با امام حسین (ع) محکم و محکم‌تر کنیم و فرزندان خود را با درس عاشورا، حماسه حسینی و با نوری که از این حماسه برمی‌خیزد بهره‌مند سازیم عنوان کرد: فراموش نکنیم دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته و به کناره گرفتن ما از دین و امام حسین (ع) قناعت نمی‌کند، این فتنه‌ها فقط برای سیاست نیست بلکه اصل نظام و دین و دیانت و تشیع را نشانه گرفته است

اوبا اشاره به هشت سال قبل و اینکه طرفداران همین جریان چه بلایی بر سر این کشور آوردند عنوان کرد: در دولت گذشته مذاکرات برجامی به راه افتاد و به نتایجی هم رسید، اما ببینید چه‌ها دادیم و چه زیان‌هایی بر این ملت تحمیل شد و چه آسیب‌هایی وارد شد، اتفاقات را نباید فراموش کنیم و باید راه آینده را بشناسیم.

معاون قوه قضاییه با اشاره به اینکه فتنه‌ها همیشه هستند، اما برخی فتنه‌ها جمعی و برخی فردی هست گفت: باید مراقبت انواع آن‌ها باشیم، زیرا شکل آن‌ها عوض می‌شود، اما ماهیت آن همان است، بعضی با فکر فتنه‌افکنی می‌کنند و برخی با امیال خود پیش رفته و بقیه را نیز همراه می‌کنند.

او با بیان اینکه فتنه‌های منافقین امروز در فضای مجازی آشکار شده است گفت: امروز آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که بدانیم اصل و اساس انقلاب ما ولایت الهی است که حاکم بر این کشور و سابقه تاریخی این جمعیت‌هاست.

صادقی با ابراز تاسف از اینکه امروز در فضای مجازی خیمه ولایت فقیه مورد آماج فتنه‌گران قرار گرفته و باید مواظب باشیم ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبری امروز جهاد تبیین لازم است یعنی جنگ در فضای مجازی رخ داده و آنجا دشمن هجوم برده و قصد تسخیر دارد.

این مسئول ادامه داد: امروز دیگر شهید دادن‌های ما به صورت قبل نیست و به شکل دیگر است، شخصیت‌های ما را ترور می‌کنند و چنان فضا را تنگ می‌کنند که نتوانیم سخن بگوییم و این جبهه‌بندی به شکل دیگر است.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید حواسمان باشد در فضای مجازی چه می‌گذرد و دشمن و مناقق در کدام جبهه می‌جنگند گفت: یکی از روش‌های منافقین بدبین‌سازی ما به همه کسانی است که اصل و اساس انقلاب را قبول دارند بنابراین باید مراقبت کنیم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی قوه قضاییه فضای مجازی قوه قضاییه فتنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است