Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:54:22 GMT

تصمیم موقت یونایتد در مورد پل پوگبا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۸۹۸

تصمیم موقت یونایتد در مورد پل پوگبا مشخص شد

پل پوگبا، ستاره فرانسوی و 28 ساله منچستریونایتد حداقل تا پایان فصل در این باشگاه ماندنی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در تابستان سال 2016 و به عنوان گران قیمت ترین بازیکن وقت تاریخ فوتبال راهی اولدترافورد شده و بعد از چند سال دوباره لباس این تیم را به تن کرد. اما تنها چند ماه از قرارداد این هافبک فرانسوی با شیاطین سرخ باقی مانده و پل پوگبا از ابتدای سال جدید می تواند به صورت قانونی با تیم های خواهان خود وارد مذاکره شده و حتی به توافق رسمی هم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علیرغم شایعات فراوان در ماه های اخیر، هنوز یونایتد و پل پوگبا در مورد تمدید قرارداد توافق نکرده اند و در شرایط فعلی بعید است شانسی برای ماندن این بازیکن در اولدترافورد وجود داشته باشد. اما اسکای اسپورتس مدعی شد علیرغم عدم تمایل پل پوگبا به تمدید قرارداد، مدیران یونایتد قصدی مبنی بر فروش این بازیکن تا پایان فصل ندارد و او فعلا در لیگ برتر ماندنی است.

 

برخی اخبار حاکی از آن بود که مدیران یونایتد قصد دارند در همین ماه ژانویه پل پوگبا را به فروش رسانده تا ولو مبلغی نه چندان زیاد از جدایی این بازیکن سود کنند. اما رالف رانگنیک، سرمربی جدید یونایتد خواهان ماندن پل پوگبا شده و مدیران باشگاه نیز می خواهند در مورد او دست به ریسک بزنند. یا شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر شده و پل پوگبا نیز تصمیم به تمدید قرارداد می گیرد، یا مدیران یونایتد در پایان فصل شاهد جدایی رایگان گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه خود خواهند بود.

منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد

سرمربی منچستریونایتد یکی از آنهایی بود که به خاطر عملکرد فوق العاده جیدون سانچو، زیر سوال رفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس قرار است روز دوشنبه در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم قرار بگیرند. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش پیش از این بازی حرف زد. 

عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن

بگذارید این گونه بگویم، او دیروز خیلی خوب بازی کرد و همانطور که قبلا گفتم، بازیکن خیلی خوبی است. سانچو دیروز نشان داد چرا منچستریونایتد او را خریده و همچنین ارزش بالایی برای منچستر یونایتد دارد، که خبر بسیار خوبی است. به همین خاطر خوشحالم. برای جیدون و عملکردش دیروز خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

درباره نقل و انتقالات

قرار نیست شاکله اصلی تیم رو بفروشیم، این شایعات قطعا شوخی هستند! هر تابستان، 200 بازیکن به منچستریونایتد لینک می شوند و خبر می آید که ما همه بازیکنای تیم را به فروش می رسانیم. شما تیتر می زنید و مسئولیت این تیتر را با نحوه تیتر زدن خودتان به عهده می گیرید. 

لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا

قطعا روی بودجه تیم تاثیر خواهد گذاشت، اما مطمئنم منچستر یونایتد همچنان تیم و باشگاه بسیار جذابی است. مطمئنم که خیلی از بازیکن ها از بازی کردن برای منچستر یونایتد خوشحال می شوند.

مصدومان منچستریونایتد

مک تومینای این هفته با ما تمرین نکرده اما قرار است شنبه در تمرین حاضر شود. برونو فرناندز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و رشفورد هم هنوز بهبود نیافته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد