Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعمال محدودیت ها، برخی از رسانه ها خبر از کمبود بودجه بروسیا دورتموند دادند

با منع دوباره حضور تماشاگران در آلمان، باشگاه ها ضرر زیادی را متحمل خواهند شد و گویا اینبار این موضوع گریبان گیر زنبور ها شده است.
 

به گزارش طرفداری به نقل از روهر ناخریشتین، به اعمال محدودیت های در مورد حضور هواداران در استادیوم ها، بروسیا دورتموند ممکن است مجبور شود از بازیکنان خود بخواهد که حقوق خود را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند از این واقعه ضرر 15 میلیون یورویی مواجه خواهد شد. هر چند ممکن است این رقم بیشتر شود زیرا مشخص نیست که محدودیت ها تا کی ادامه داشته باشند.

با این حال به گزارش بیلد، کاهش حقوق ها در حال حاضر مسئله ای در این تیم نیست. زیرا این امید وجود دارد که در آینده ای نزدیک بازی ها با حضور تماشگران برگزار شود همچنین هانس یواخیم واتسکه در گفت و گو با SID اخبار روهر ناخریشتین را تکذیب کرده است.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد آتش بس طولانی در خانه پرسپولیس و استقلال اعتراض مردم محلی گوآی هند به نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در این شهر + عکس فوری؛ بارسلونا برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد