Web Analytics Made Easy - Statcounter

 انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور امروز پنجشنبه در سفر به شهر قم با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم مزار مطهر شهدای قم را غبارروبی و عطر افشانی و به مقام بلند شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش فارس، وی در ادامه برنامه‌های سفر خود در جامعه‌الزهرا(س) حضور یافت و با نمایندگان اقشار مختلف بانوان استان قم دیدار و گفت‌و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و یارانش اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا موضوع مهمی است که هیچگاه نباید از آن غافل شویم.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده عنوان کرد: در قم به دلیل مهاجر پذیر بودن به ویژه وجود آسیب‌هایی در حوزه خانواده باید برنامه‌ریزی اساسی در حوزه خانواده داشته باشیم.وی با بیان اینکه دشمنان برای حمله به ما به ویژه در حوزه جمعیت، برنامه‌های بسیاری درنظر گرفته‌اند، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم، نقشه‌های دشمنان را یُهلک الحرث والنسل بیان می‌کند، یعنی هم برای از بین بردن اقتصاد ما و هم برای از بین بردن نسل ما، برنامه‌ریزی کرده‌اند.

خزعلی عنوان کرد: دشمنان نسل ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند و فضای مجازی که اگر درست نشود می‌تواند کشنده نسل باشد. وی با تاکید بر اینکه پیشگیری همیشه اولویت است، تصریح کرد: ما باید در حوزه فرهنگی سلاح دست گرفته تا بتوانیم هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم.

خزعلی با بیان اینکه برای رفع برخی از آسیب‌ها در حوزه بانوان به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت مردم هستیم، عنوان کرد: قانون‌های بسیاری در مورد حجاب داریم که متاسفانه تا به امروز اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین قاطعانه ورود می‌کند. وی با تاکید بر اینکه مسئله حجاب باید از ادارات شروع شود، گفت: تجرد قطعی یکی از تهدیدهای جدی کشور است؛ برای زوج‌های دهه شصت وام‌های خاصی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مشکل را رفع کند. 

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با تاکید بر اینکه بخشی از علل کاهش جمعیت به اقتصاد مربوط می‌شود، عنوان کرد: ما در این حوزه به دنبال وعده‌های غیرقابل تحقق نیستیم اما در حد توان تامین امکانات مورد نیاز برای ازدواج را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خود بانوان باید به صحنه ورود کرده و میدان‌داری کنند، گفت: تلاش ما این است که با مشارکت بانوان مسائل مرتبط با بانوان را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید:

رئیسی:همه ادارات مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف را اجرا کنند فاضل میبدی: تذکر حجاب اگر نتیجه عکس بدهد، حرام است اگر جای آن روحانی قمی بودم که عمامه اش لگدمال شد بازداشت آن زن در قم، زیبنده حوزه و روحانیت حاکم نیست

21217

کد خبر 1587685

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انسيه خزعلي بدحجابی اشتغال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: طرح زیست عفیفانه با عنوان «زندگی و بالندگی» در این معاونت پیگیری می‌شود و مربیانی از سراسر کشور با همکاری آستان قدس رضوی آموزش می‌بینند تا به والدین، آموزش‌های لازم را ارایه دهند.

وی افزود: تاکنون چهار دوره آموزشی برگزار شده است که این مربیان، ابتدا برای والدین و در ادامه برای دانش‌آموزان، آموزش‌ها را ارایه خواهند داد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور اظهار کرد: هویت دختران و کمک به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در حوزه‌های سبک زندگی، از دیگر برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است که در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که این معاونت با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری می‌کند، گفت: از آنجا که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری دستگاه اجرایی نیست، بیشتر در حوزه قانون‌گذاری و سیاستگذاری فعالیت می‌کند و طرح‌هایی را با همکاری وزارت علوم در کمیسیون‌های مرتبط مجلس پیگیری می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور تاکید کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار، از دیگر برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

کد خبر 6094156

دیگر خبرها

  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!