Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 8 بازی ادامه یافت.

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA پرداختیم.

بوستون سلتیکس 82-91 لس آنجلس کلیپرز

بوستون سلتیکس در ادامه روزهای پر فراز و نشیبش میزبان کلیپرز بود و با حساب 82-91 شکست خورد. مارکوس موریس در این مسابقه 23 امتیاز آورد و کلیپرز را در این برد رهبری کرد. در تیم بوستون اما در حالی که فعلا خبری از جیسون تیتم نیست و این بازیکن تیمش را همراهی نمی کند، جیلن براون درخشان ظاهر شد و با آمار 30 امتیاز و 8 ریباند به کار خود پایان داد اما این عملکرد براون هم نتوانست جلوی شکست سلتیکس را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلتیکس با این شکست به رکورد 16 پیروزی و 19 باخت رسید تا به رتبه دهم کنفرانس شرق سقوط کند. کلیپرز نیز که روزهای خوبی را سپری می کند با رکورد 18 برد و 17 شکست در جایگاه ششم کنفرانس غرب جای گرفت.

ممفیس گریزلیز 104-99 لس آنجلس لیکرز

دیگر تیم LA در حالی به ممفیس سفر کرده بود که سرانجام در بازی قبلی خود موفق شده بود پس از پنج باخت پیاپی پیروز شود و لبران جیمز و یارانش در پی آن بودند تا با شکست ممفیس، به روند پیروزی هایشان ادامه دهند اما اتفاقات دیگری در این بازی رخ داد. جا مورنت که این فصل به ستاره اصلی ممفیس گریزلیز تبدیل شده امروز عملکردی قابل تحسین داشت و با آمار 41 امتیاز و 10 ریباندی که به ثبت رساند توانست تیمش را با نتیجه 104-99 به پیروزی برساند و لیکرز را به مسیر شکست بازگرداند. در تیم لیکرز پادشاه NBA مثل سایر مسابقات این فصل این تیم درخشان ظاهر شد، لبران جیمز 30 امتیاز، 13 ریباند و 7 اسیست ثبت کرد ولی این آمار او هم نتوانست جلوی شکست لیکرز را بگیرد. راسل وستبروک نیز با 16 امتیاز، 10 ریباند و 12 اسیست تریپل دبل کرد.

فینیکس سانز 115-97 اوکلاهاماسیتی تاندر

فینیکس سانز امروز میزبان تاندر بود و با توجه به شکست روز قبل گلدن استیت وریرز مقابل دنور ناگتس به دنبال آن بود تا خود را یک قدم دیگر به گلدن استیت نزدیک کند. در نهایت تیم مانتی ویلیامز موفق شد با نتیجه 115-97 پیروز شود و تعداد پیروزی هایش را به عدد 27 و مساوی با گلدن استیت کند. دوین بوکر در این مسابقه کاملا غیرقابل توقف بود و با آمار درخشان 38 امتیاز، 7 ریباند و 5 اسیست به کار خود پایان داد. در تیم تاندر نیز تای جروم 24 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

نتایج سایر مسابقات نیویورک نیکس 85-94 دیترویت پیستونز شارلوت هورنتس 108-116 ایندیانا پیسرز آتلانتا هاوکس 131-117 شیکاگو بولز پورتلند تریل بلیزرز 120-105 یوتا جز دالاس موریکس 95-94 ساکرامنتو کینگز جدول مسابقات

کنفرانس شرق

کنفرانس غرب

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد آتش بس طولانی در خانه پرسپولیس و استقلال اعتراض مردم محلی گوآی هند به نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در این شهر + عکس فوری؛ بارسلونا برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و رم هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!