Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله زمانی امام جمعه شهر شلمزار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان کیار گفت: موضوع جاده شهرکرد منتهی به این شهر از جمله موضوعات پرتکرار در رابطه با مشکلات این شهرستان است.

او افزود: این جاده یک مطالبه اصلی و یک حق‌الناس است که بار‌ها عنوان شده، اما تاکنون انتظاری که مردم داشته‌اند برآورده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

احداث جاده مهم‌ترین دغدغه مردم کیار است

زمانی به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان کیار در تولید محصولاتی، چون انار، انگور و برنج نیز اشاره و اضافه کرد: تلاش شود در سفر‌های کاری مطالبات مردمی مورد توجه قرار گیرد و اعتماد آنان جلب شود.

او همچنین رفع مشکلات احداث تونل زره و فعال شدن کارخانه‌های تعطیل شده این شهرستان نیز مهم دانست و ادامه داد: امنیت معیشتی که مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند، به ایجاد تعادل در بازار، حمایت از تولیدکنندگان و برخورد با مفسدان باز می‌گردد و امید است به زودی نشانه‌های این امنیت بیش از پیش در زندگی مردم نمود پیدا کند.

زمانی بحث امنیت بهداشتی شهرستان را متذکر شد و گفت: درمانگاه خیری در این شهرستان سال‌های زیادی است که در حال ساخت است که انتظار می‌رود همزمان با دهه فجر امسال بخشی از آن بهره‌برداری شده و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

او افزود: بسیاری از ادارات شهرستان کیار در ساختمان‌های استیجاری قرار دارند که توجه بیشتر مسئولان استانی را برای حمایت از مدیریت شهرستانی در راستای ارتقای خدمات‌دهی به مردم را نیاز دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث جاده ظرفیت های کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر