Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تفاهم نامه امکان سنجی راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی برای تولید آفت کش های گیاهی و داروهای دامی با منشا گیاهی در شهرستان شیروان، بین آستان قدس رضوی و جهاد دانشگاهی امضا شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم نامه پیش از ظهر امروز در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بین محمد دلبری معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با حضور علی جدی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، نماینده مردم شیروان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و محسن رحمانی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف مقرر در سند چشم انداز ۱۴۰۴ سیاست‌های کلی علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توسعه علوم و فناوری مورد نیاز کشور و تقویت اقتصاد دانش بنیان تدابیر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید ثروت از یافته های پژوهشی و ضرورت توسعه و تجاری سازی علوم و فناوری به امضا رسیده است.

بر اساس این تفاهم نامه قرار است طرفین به طور منظم جلسه تشکیل داده و فعالیت‌های مشترک پیشنهادی را بررسی و پس از تایید روسای دو مجموعه برای اجرا اقدام نمایند و پس از آن، شکل و سهم سرمایه‌گذاری طرفین، نوع مالکیت، نحوه تامین هزینه‌ها، بهره برداری و... مشخص می شود.

گفتنی است بررسی و امکان سنجی طرفین برای سرمایه گذاری مشترک با هدف راه اندازی مجتمع کشت و فرآوری گیاهان دارویی برای تولید آفت کش های گیاهی و داروهای دامی با منشاء گیاهی در شهرستان شیروان موضوع این تفاهم نامه است که به امضای نمایندگان طرفین رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالی گياهان دارويي جهاد دانشگاهی شيروان کمیسیون صنایع خراسان شمالي آستان قدس رضوی تفاهم نامه جهاد دانشگاهی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی
  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی