Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مولوی شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان از شرکت‌ چینی که استخراج مس عینک لوگر را قرارداد کرده بود خواست که مطابق قرارداد گذشته، فعالیت خود را هرچه زودتر از سر بگیرد.

وی در اظهاراتی گفته‌است که پیشرفت کار معدن مس عینک، قناعت‌بخش نیست.

دلاور گفته‌است: «ما به چینی‌ها می‌گوییم که هرچه زوتر بیایند و هر نوع معاهده که با نظام قبلی امضا کرده‌اند ما با شرایط همان معاهده‌ها همراه‌شان به پیش می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در عین حال افزوده است که حکومت پیشین، بیشترین قراردادهای معادن را بر اساس سلیقه و منافع شخصی خود با شرکت‌های پیمانکار امضا کرده است.

دلاور گفته‌‌است: «تمام قراردادهایی که در گذشته شده، در دبی و بر اساس منافع شخصی صورت گرفته‌است.»

پیشتر یک رسانه چینی گزارش داده بود که چین با طالبان در مورد کار مس عینک در جنوب شرقی کابل، یکی از بزرگ‌ترین ذخایر مس جهان گفتگو کرده‌است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان افغانستان مس عینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی تا عصر فردا، جمعه هفتم اردیبهشت برای برخی مناطق استان فارس، بارش‌های رگباری و پراکنده را پیش بینی کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ، شهرستان بوانات با ۲۷ و هشت دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر  را به خود اختصاص داد و در شیراز هم ۲۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.
بر اساس این گزارش، پس از بوانات، صفاشهر با ۲۵ و ۹ دهم میلی متر، اقلید با ۲۴ میلی متر، شیراز با ۲۲ و ۲ دهم میلی متر و  شهرستان رستم هم با ۲۲ میلی متر بیشترین بارش‌ها را داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند