Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در اجتماع مردمی و میدانی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در مدرسه امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به سوره مبارکه کوثر، افزود: اگر خداوند سبحان ۱۴ قرن پیش موضوع کوثر را برای بشر بازگو کرد، چشمان امام راحل از دورن کوثر جوشید و آینده انقلاب اسلامی را پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که مردم بودند، هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، حتی در زمان جنگ آشوب‌های داخل شهرها را از بین بردند و همین مردم با در ۹ دی با زمان‌شناسی و به وقت عمل‌کردن، توطئه‌های دشمن را درک، شناسایی و بموقع آنها را خنثی کردند.

امام جمعه کاشان با یادآری انتخابات سال ۱۳۸۸ و تبیین شکل‌گیری فتنه در این سال اظهار داشت: جهان بر این باور بود که با این فتنه عمر نظام جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است.

وی، حماسه ۹ دی را موجب بیداری تمام مردم ایران اسلامی بیان و تاکید کرد: این بیداری،  نظام را حفظ و حراست کرد، تردیدی نیست که اگر حرکت ۹ دی آفرینان نبود، فتنه تار و پود نظام را از بین می‌برد.

آیت‌الله سلیمانی تصریح کرد: دهه بصیرت در دی امسال دارای سرمایه‌های بزرگ، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت حماسه ۹ دی و سیزدهم ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی که معنای بیشتری به این دهه داده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را ۲ عنصر تربیتی حضرت رسول اکرم (ص) دانست و اظهار داشت: شهادت این بانوی بزرگ اسلام به جهانیان فهماند افرادی که ثقیفه را بر غدیر ترجیح دادند، راه را اشتباه رفتند.

به گزارش ایرنا، فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم همه‌جانبه به اصل نظام و انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه به شمار می‌رود، درس‌ها و عبرت‌های خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داد تا در گذرگاه‌های سخت تهدید و خطر و فتنه‌های محتمل در آینده‌ تاریخ این کشور، دشمنان قسم خورده و خبیث جمهوری اسلامی را منکوب و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازد.

این فتنه بزرگ محصول سال‌ها تلاش اطلاعاتی، امنیتی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با سیاستگذاری، هدایت و مدیریت آمریکایی‌ها و کارگزاری وابستگان داخلی آنها بود که با درایت رهبری و حضور مردم خنثی شد.

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت، اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت‌کار و همدستان او را به فضل الهی، زمین‌گیر می کنند.

برچسب‌ها امام جمعه کاشان کاشان 9 دی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کاشان کاشان 9 دی امام جمعه کاشان کاشان 9 دی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم