Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:38:49 GMT

پائولو سوسا از هدایت تیم ملی لهستان کنار رفت

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۱۵۰۰

پائولو سوسا از هدایت تیم ملی لهستان کنار رفت

سرمربی تیم ملی لهستان از سمت خود کنار رفت و فدراسیون فوتبال این کشور نیز با انتشار بیانیه ای به انتقاد از رفتار او پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، بازیکن سابق بروسیا دورتموند در ژانویه هدایت تیم لهستان را که روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن را در ترکیب دارد بر عهده گرفت. اکنون این مربی قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال لهستان فسخ کرد تا هدایت فلامنگو را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسا که پس از دریافت پیشنهاد از فلامینگو برای همکاری با آن باشگاه برزیلی وسوسه شده بود، قرارداد خود را فسخ کرد.

سزاری کولزا، رئیس اتحادیه فوتبال لهستان، درخواست سوسا برای جدایی را بسیار غیرمسئولانه توصیف کرد. سوسا بلافاصله پس از اعلام خروجش از لهستان به عنوان سرمربی فلامنگو برزیل معرفی شد و کولهزا احساسات خود را نسبت به رفتار این مربی ۵۱ ساله به وضوح بیان کرد.

کولهزا در بیانیه ای گفت: کار با تیم ملی لهستان یک افتخار و امتیاز بزرگ است. بنابراین، ما نمی‌توانیم با چنین مربی که چنین رویکرد بی‌احترامی دارد کار کنیم. ما از این وضعیت به عنوان یک درس ارزشمند یاد خواهیم کرد تا در آینده از همان ابتدا با مربی جدید به درستی همکاری کنیم. اکنون زمان آن فرا رسیده است که سخت تلاش کنیم تا به ۴۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان شادی  ببخشیم. ما با هم و در کنار هم بازی خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال لهستان پائولو سوسا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم