Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از روستاهای هند، یک بز بچه‌ای به دنیا آورد که ظاهر عجیب آن باعث وحشت روستاییان شد. این بچه ویژگی‌هایی شبیه به نوزاد انسان را دارد؛ شامل دو دست و پا.  صورت، چشم‌ها، بینی و دهان او نیز مانند نوزاد انسان به نظر می‌رسد.

این رویداد به قدری ترسناک و عجیب بود که روستاییان برای دیدن این موجود جلو خانه «شانکار داس» (۴۶ ساله) صاحب بز صف کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحب این حیوان می‌گوید از دیدن این موجود شوکه شده و برای اولین‌بار است که چنین اتفاقی را می‌بیند.

به گفته صاحب بز، این بز قبلا بچه‌ به دنیا آورده بود و این دومین زایمانش بوده است. وی می‌گوید این موجود عجیب در بدو تولد زنده بود و بعد از مرگ، جسد آن را دفن کردند.

در رسم و اعتقادات هندی‌ها، معمولاً تولد بد شکل حیوان یا انسان به عنوان یک فال بد یا بدشانسی برای صاحبان آن محسوب می‌شود؛ به همین خاطر خانواده شانکار از این واقعه به‌شدت نگران و ناراحت شده بودند.

فیاض، دامپزشک، درباره این اتفاق گفت: به خاطر اختلال رشد بچه ناشی از بیماری تب ریفت در رحم مادر این اتفاق روی داده است؛ البته ممکن است احتمالات دیگری نیز وجود داشته باشد که منجر به جهش ژنتیکی شود. 

پیش‌تر در ژانویه ۲۰۲۰ نیز مشابه چنین اتفاقی رخ داده بود و یک بچه بز جهش یافته به دنیا آمده بود و آن حیوان نیز چهره‌ای مشابه همین موجود داشت.

منبع: مجله The Sun

کد خبر 646726 برچسب‌ها هند حوادث جهان حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هند حوادث جهان حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است