Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انجام واکسیناسیون تب برفکی دام عشایر برون کوچ و درون کوچ در استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی افزود: واکسیناسیون تب برفکی دام عشایر در سال جاری با همکاری و مساعدت عشایر استان کرمانشاه به صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح همزمان مایه کوبی دام سبک و سنگین استان علیه بیماری تب برفکی از ابتدای دی ماه سال جاری شروع شد و به مدت ۲ ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود در این طرح بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار رأس دام سبک و ۵۰ هزار رأس دام سنگین به صورت کاملاً رایگان علیه این بیماری واکسینه شوند.

حیدری گفت: واکسیناسیون و بیمه نمودن دام‌ها از عوامل مؤثر در ارتقا سطح تولید و جلوگیری از بروز خسارات برای عشایر است و از عشایر خواست نهایت همکاری را در این راستا با اکیپ‌های واکسیناسیون دامپزشکی داشته باشند.

کد خبر 5388191

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دامپزشکی کرمانشاه واکسیناسیون دام تب برفکی عشایر 9 دی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی گرگان سفر رئیس جمهور به قم آمار کرونا حماسه نهم دی ماه کرمانشاه فتنه 88 عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بصیرت تب برفکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان