Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز به همراه معاونان و شهردار اصفهان از حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) بازدید و با تولیت و مسئولان این آستان مقدس دیدار و گفتگو کردند.

مرتضوی در این دیدار با بیان اینکه فرصت خدمت‌گذاری به مردم را باید غنیمت دانست، گفت: لازم است تمام توان و تلاشمان را در جهت خدمت‌گزاری بیشتر و کار جهادی فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: شاهد رشد و پیشرفت خوبی در حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) هستیم و لازم است از متولی و دست‌اندرکاران قدردانی کنیم که این امر موجب توسعه و تحول هرچه بیشتر منطقه در آینده خواهد بود.
ظرفیت توسعه گردشگری با حرم زینبیه
استاندار اصفهان با بیان اینکه توسعه گردشگری از الزامات پیش روی اصفهان است، گفت: حرم حضرت زینب نقش بسزایی در این امر دارد و نیاز است با تشکیل کارگروهی در ابعاد مختلف رشد و توسعه این حرم مطهر را شاهد باشیم.

وی گفت: کارگروه مذکور با حضور معاون استاندار، شهردار و فرماندار اصفهان و حرم زینبیه تشکیل و زمینه‌ی توسعه حرم حضرت زینب فراهم می‌شود.
توسعه حرم زینبیه با مشارکت مردم
شهردار اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرداری همراه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) است، گفت: منطقه ۱۴ دارای اهمیت بالایی برای همه مدیران شهری دارد و تلاش خود را در جهت توسعه این منطقه و این آستان مقدس انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حرم حضرت زینب محور توسعه است، گفت: در این دوره مدیریت شهری اعتماد به مردم جز محور‌های اصلی است و از مشارکت هرچه بیشتر مردم استقبال می‌کنیم.

علی قاسم زاده گفت: شهرداری منطقه ۱۴ با هماهنگی و همراهی متولی حرم حضرت زینب زمینه توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر را فراهم می‌کند.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان حرم زینبیه توسعه گردشگری حرم حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت موج‌های ضعیف و ناپایدار طی امروز و فردا شنبه در ارتفاعات نیمه شرقی و جنوبی استان، اظهار داشت: شرایط جوی در بیشتر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده همچنان به صورت رشد ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در مناطق مستعد شرقی بارش رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت تا بعدازظهر سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته پیش رو سامانه فعال بارشی جدیدی در استان اصفهان خواهم داشت که از سمت مناطق غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بادرود با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و شاهین‌شهر و میمه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6089115

دیگر خبرها

  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد