Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی در آیین بزرگداشت نهم دی و دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع )گفت: توفیق حضور در شهرستان ری نعمتی برای من است و امیدوارم همیشه قدردان شهدا و خانواده ها باشیم و همچنین ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یادواره شهدای مدافع حرم استان تهران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در این برنامه گفت: روز ۹ دی روز بسیار مهم است، روز بصیرت و روز دفاع از ارزش ها ‌‌و نه گفتن به کسانی است که ارزش ها را زیر پا گذاشتند و در این روز تاریخی مردم با حضور در این مقطع زمانی همانند دوران دفاع مقدس نشان دادند که برای آرمان های خود و خون شهدا  ارزش قائل هستند

او افزود: امروز بمناسبت گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در عملیات پلید و زشت و ناجوانمردانه و ضد حقوق بشر به شهادت رسید در گرد هم آمدیم، بایستی ابتدا تسلیت گفت بخاطر  نبود فرماندار اقتداری چون شهید سلیمانی که نبود ایشان برای همه ما مایه اندوه هست که جای او درکنار مقام معظم رهبری و همچنین در کنار مردم خالی است و تبریک هم بمناسبت این که او افتخار فرهنگ قرآنی و اهل بیت است که فقط برای مردم و قرآن قدم برداشت و توانست تا در سن ۲۵ سالگی وارد جبهه انقلاب بشود و در کنار خاکریزها برای جهاد از حرم اهل بیت جانانه بجنگد و مسیر مجاهدتش پیوسته ۴۰ سال ادامه داشت که  دشمنان را در منطقه نابود کرد و به ایران اسلامی و کشورهای اسلامی با تمام خلوص عزت و اعتبار بخشید و به خاطر همین به او و دیگر شهدا افتخار می کنیم.

او با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی گفت: او مرد بسیار خاص بود او مردی مردمی بود و از دل مردم و روستا حرکت کرد و تا لحظه آخر مردمی بودن را حفظ کرد و با شهادتش در دل مردم بیش از پیش جا گرفت.

او افزود: شهید سلیمانی در طول ۴۰ سال از جنگ و مجاهدت دست برنداشت و همیشه در صحنه بود و با تمام وجود شهادت را در آغوش گرفت و توفیق بسیار بزرگی برای انقلاب و ایران رقم زد، او انقلابی بود و هرگز تحت تاثیر پیام های سیاسی قرار نگرفت.

قالیباف ادامه داد: او سالیان سال در نیروی قدس بود و با خلوص تمام برای حفظ آرمان های انقلاب جنگید و امروزبارزترین  مکتب سلیمانی حفظ ارزش هاست

قالیباف با بیان اینکه او جز دغدغه و کار برای مردم چیزی نداشت گفت:  هرگاه مردم نیاز داشتند ایشان با تمام وجود حضور پیدا می‌کرد، برای مثال در زلزله بم جز اولین نفراتی بودند که در کنار مردم حضور داشتند و تمام وقت و عمرش وقف مردم بوده است و همیشه به مردمان محروم و زحمت کش تلاش می‌کرد و سپس برای امنیت کشور.

او در پایان گفت: شهید سلیمانی  یک شهید تمام انقلابی است و او باور دیگری داشت که متاسفانه ما کمتر به او توجه میکنیم ، او در بطن مردم بود و همیشه ذهن و فکرش برای حل مشکلات مردم بود و باور داشت که مردم راه گشای مشکلات هستند.

گفتنی است ویژه برنامه گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، دومین سالگرد گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یادواره شهدای مدافع حرم استان تهران  ،با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شوراری اسلامی، محسن منصوری استاندار تهران، توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء، مقامات کشوری - استانی و شهرستانی، فرماندهان و نیروهای نظامی - انتظامی و بسیج، نمایندگان ادیان توحیدی، خانواده های شهداء و ایثارگران و باحضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان ری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان تهران مجلس شورای اسلامی دوران دفاع مقدس حقوق بشر فرماندار مقام معظم رهبری قرآن انقلاب اهل بیت ایران اسلامی کشورهای اسلامی جنگ ایران آرمان های انقلاب زلزله ذهن مشکلات مردم مشکلات مجلس خانواده محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شهرستان ری حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

آن دو قانون به شرح زیر است:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900183

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات