Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسپانیایی از توافق اولیه بانوی پیر و آبی‌واناری‌های کاتالونیا برای انتقال بال فرانسوی بارسا به تورین و مهاجم اسپانیایی یوونتوس به نوکمپ خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، چند رسانه اسپانیایی از جمله نشریات آ اس، مارکا و موندودپورتیوو گزارش داده‌اند که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای انتقال عثمان دمبله از اسپانیا به ایتالیا به توافق اولیه دست پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که چند روز پیش خبر توافق بارسلونا و دمبله برای تمدید قرارداد به گوش می‌رسید، امروز (پنجشنبه) اعلام شد که بارسلونا با حقوق درخواستی این بازیکن موافق نیست. از این رو احتمال جدایی بال فرانسوی از بارسلونا مطرح شد و اکنون هم رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که دمبله ممکن است از یوونتوس سر درآورد. در همین حال نشریه موندودپورتیوو نوشته که دمبله پیش از این به مدیربرنامه‌های خود مأموریت داده بود که با پاری‌سن‌ژرمن هم مذاکره کند اما ظاهراً اکنون یوونتوس را ترجیح می‌دهد.

دمبله که سال 2017 از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود و به همین دلیل می‌تواند در ماه ژانویه بدون کسب اجازه از باشگاه با تیم‌هایی که برای فصل آینده خواهان جذبش هستند مذاکره کند.

انتقال موراتا در جهت معکوس؟

در همین حال خبر دیگری از احتمال جابجایی بازیکن میان یوونتوس و بارسلونا شنیده می‌شود. نشریه مارکا اعلام کرده که ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا برای تقویت خط حمله تیمش، نام آلوارو موارتا را در صدر فهرست گزینه‌های مورد نظر خود قرار داده و خواهان اضافه شدن این بازیکن اسپانیایی به شاگردانش در ماه ژانویه است.

موراتا تا پایان فصل جاری با یوونتوس قرارداد قرضی دارد و مشخص نیست که آیا بانوی پیر حاضر به فسخ قرارداد خود با بازیکنی که در اصل به اتلتیکومادرید تعلق دارد، خواهد شد یا نه چرا که این تیم در حال حاضر به جز موراتا و مویزه کین مهاجم نوک دیگری ندارد. اگر شایعه پیوستن مائورو ایکاردی یا آرکادیوژ میلیک به بانوی پیر به حقیقت بپیوندد آن وقت این احتمال وجود دارد که یوونتوس نیز با بازگشت موراتا به اسپانیا موافقت کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت یوونتوس بارسلونا عثمان دمبله آلوارو موراتا معاوضه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا