Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عباس زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: با توجه به آغاز فصل زمستان و شروع بارندگی‌ها باید دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از بحران تمهیدات لازم را بیاندیشند.

او گفت: بهتر است برای بحران‌های احتمالی چاره اندیشی و پیشگیری‌های لازم انجام شود تا در زمان بحران بتوانیم به درستی مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده گفت: با توجه به بارندگی‌های پیش رو ۵۷ اکیپ راهداری اداره راهداری و  حمل نقل جاده‌ای، ۵۵ تیم امدادی پلیس راهنمایی و رانندگی، ۸۲ پایگاه اورژانس و آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد و بیمارستان‌های مرکزی استان، ۴۷ تیم عملیاتی امداد جاده‌ای هلال احمر، ۳ پایگاه موقت بین راهی امداد و یک تیم واکنش سریع در سطح استان برای مقابله با بحران سیل  در حالت آماده باش هستند.

در این جلسه شهردار بیرجند نیز از پاکسازی  جوب‌ها و روان آب‌ها خبر داد  و گفت: ۱۰۰ تن شن و نمک و ۲ هزار کیسه شن برای جلوگیری از وقوع سیلاب آماده شده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آماده باش سامانه بارشی بارندگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان

بهروز مرادپور بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی، روز دوشنبه به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در نقاطی از استان، بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط، بارش باران، رعد و برق، احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مناطق مختلف استان مشاهده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه