Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@11:08:45 GMT

ادعای ایلان ماسک درباره خالق بیت‌کوین

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۱۹۶۴

ادعای ایلان ماسک درباره خالق بیت‌کوین

ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان و یکی از طرفداران پر و پا قرص ارز‌های مجازی، مدعی است که خالق بیت کوین را شناسایی کرده است.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان و بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلای آمریکا می‌گوید توانسته هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو را که خالق بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز مجازی جهان است را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلان ماسک مدعی شده نیک سزابو که یک کارشناس مرموز در بازار ارز مجازی محسوب می‌شود احتمالاً خالق اصلی بیت کوین است.

ماسک در این گفتگو با لکس فریدمن، که وی هم یک کارشناس در حوزه ارز‌های مجازی است، و شب گذشته انجام شد تاکید کرده است شما باید به روند تکامل ایده‌ها پیش از شکل گیری بیت کوین نگاه کنید و ببینید چه کسی این ادعا‌ها را ارائه داده است.

ایلان ماسک همچنین در این گفتگو این موضوع را که وی ساتوشی ناکاموتو واقعی و خالق بیت کوین است را به طور کامل رد کرد و گفت اگر وی ناکاموتو بود این موضوع را پنهان نمی‌کرد.

ثروتمندترین فرد جهان تاکید کرده است که البته وی به طور دقیق نمی‌داند چه کسی بیت کوین را خلق کرده، اما تئوری‌های سزابو به نظر می‌رسد که در موضوع خلق بیت‌کوین و در واقع ساختار ارز‌های مجازی بنیادی بوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایلان ماسک خالق بیت کوین خالق بیت کوین ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار