Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، انسیه خزعلی،معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور رئیس جمهور و شماری از اعضای هیئت دولت برگزار شد، اظهار کرد: بازماندگان تحصیل در روستاها، افراد بی هویت در شیرخوارگاه ها و کمبود سونوگرافی ویژه زنان از معضلات مهم استان قم در حوزه زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که در این سفر برای کاهش آسیب های اجتماعی اعتباراتی درنظر گرفته شد، اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی زنان نیز در این سفر تصمیماتی گرفته شد که برای اجرا نیازمند همکاری های استانی است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به فقر استان قم در مراکز اختصاصی ورزش بانوان گفت: برای افزایش نشاط در بین زنان و دختران قم ۲۰ میلیارد تومان برای تجیهز یک مجموعه ورزشی نهایی شد.

خزعلی همچنین گفت: خانه تاریخی ملاصدرا در شهرستان کهک قم ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یک مرکز مهم فرهنگی و میراثی و ایجاد زمینه اشتغال و گردشگری را دارا می باشد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در این سفر همچنین ۱۷ میلیارد تومان برای راه اندازی مرکز مشاوره، ۹ میلیارد تومان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و ۶ میلیارد تومان نیز برای بازپروری زنان آسیب دیده مصوب شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور ورزش بانوان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟