Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن از جانباختن مرد ۶۱ ساله‌ای خبر داد که ماه جاری میلادی (۲۶ آذر) یک کلینیک روانپزشکی در ژاپن را به آتش کشید و باعث کشته‌شدن ۲۵ نفر شد.

این حادثه ماه گذشته در شهر «اوساکا» ژاپن اتفاق افتاد و امروز (پنج‌شنبه) این مرد در بیمارستان به دلیل عوارض ناشی از استنشاق گاز مونواکسیدکربن در همین آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد که در رسانه‎ها به نام «موریو تانیموتو» معرفی شد، در وضعیت وخیم جسمانی قرار داشت. پلیس اعلام کرده است که فیلم دوربین‌های امنیتی از کلینیک نشان می‌دهد که آتش‌سوزی پس از آن اتفاق افتاد که تانیموتو دو کیسه مایع را به داخل ساختمان برد و مایع را به آتش کشید.

رسانه‌های محلی می‌گویند این فرد، خود یکی از بیماران این کلینیک بوده است. در میان افراد جانباخته، نام یکی از پزشکان این کلینیک نیز به چشم می‌خورد که پیشتر به دلیل حمایتش از سلامت روان مورد تحسین قرار گرفته بود.

این کلینیک در طبقه چهارم یک ساختمان تجاری در منطقه‌ای شلوغ و نزدیک به ایستگاه قطار قرار دارد و بیماران تحت درمان برای افسردگی و اختلال هراس (panic disorder) هستند و تلاش می‌شود تا آن‌ها به کارشان بازگردند.

این آتش‌سوزی مرگبارترین آتش‌سوزی ژاپن از زمان آتش‌سوزی در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) در یک استودیوی انیمیشن در شهر «کیوتو» بود که در آن زمان به کشته شدن ۳۶ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل اوساکا ژاپن آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی آتش گرفتن یک  کامیون در این محور آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج  با اعزام به محل حادثه آتش  راپس از چند دقیقه مهار کردند و از خسارت به خودروهای عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

 در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن بطور کامل درآتش سوخت اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد