Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@07:13:48 GMT

چرا آموزش انلاین زبان انگلیسی؟

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۲۷۴۷

چرا آموزش انلاین زبان انگلیسی؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا سایر زبان های دیگر در حال حاضر یکی از بهترین روش های آموزشی برای آن دسته از افرادی است که به علت مشغله کاری و یا کمبود وقت نمی توانند به صورت فیزیکی سر کلاس‌های آموزشی حضور پیدا کنند. - اخبار بازار -

گذشته از تمام این موارد از ابتدای زمان شروع ویروس کرونا صنعت آموزش آنلاین توانسته کمک بسزایی به روند پیشرفت تدریس در دانشگاه ها، مدارس مراکز آموزشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اکثر ساکنین شهرهای کوچک همواره دغدغه عدم دسترسی به امکاناتی همچون کلاسهای دایر در شهر های بزرگ را داشته اند. به لطف آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کمک نرم افزارهای مختلفی همچون آدوبی کانکت، واتساپ و اینستاگرام دیگر این مشکل برای همیشه رفع شده است. در ادامه این مقاله به بررسی مزیت شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای شما دوستان خواهیم پرداخت.

مزایای شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در جامعه مدرن امروزی دیگر دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت و یک امر بسیار مهم و حیاتی است.

شاید در گذشته تسلط داشتن به زبان انگلیسی تنها مواقعی همچون سفر به کشورهای خارجی کاربرد داشت، اما به لطف دنیای مدرن امروزی دیگر با تسلط داشتن بر زبان انگلیسی می توانیم با تکیه بر شبکه‌های ارتباطی به راحتی با دنیایی که در آن زندگی می کنیم ارتباط برقرار کنیم و از همین راه به یادگیری مهارت ها و کسب علم و دانش بپردازیم. در ادامه قصد داریم تا بهترین روش  آموزش زبان انگلیسیرا معرفی کنیم.

دسترسی راحت به کلاس آنلاین

اگر تاکنون به این مسئله توجه کرده باشید میدانید که اغلب افرادی که مایل به فراگیری زبان انگلیسی هستند اقدام به انتخاب آموزشکده‌هایی می کنند که به خانه و یا محل کار آنها نزدیک است. اینکار به طرز چشمگیری سبب محدود شدهن انتخابهای آنها می گردد. حال به لطف آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیگر شما می توانید علاوه بر انتخاب آموزشکده مورد نظر حتی اساتید مورد نظرتان را نیز خودتان انتخاب کنید. شما در هر نقطه‌ای از دنیا که هستید تنها با کمک اینترنت پر سرعت، گوشی موبایل و یا لپ‌تاپ می توانید در کلاس آنلاین مورد نظر خود شرکت کنید.برای دوره آموزش زبان انگلیسی کودکانکافیست این مقاله را مطالعه نمایید.

دسترسی به ویدیو های آموزش آنلاین

یکی از اصلی ترین مزایای شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که پس از گذراندن دوره مورد نظر شما به راحتی می توانید به مطالب و یا ویدیوهای تدریس شده کلاس خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید این کلاس ها را دوباره و دوباره تماشا کنید و به همین ترتیب مهارت زبانی خود را نیز تقویت کنید. دسترسی به مطالب آموزش داده شده در کلاس یکی از مزایایی است که کلاسهای حضوری از آن برخوردار نمی باشند.

کم هزینه تر بودن کلاس های آموزش آنلاین

همه ما می‌دانیم که معولاً کلاس‌های آموزشی آنلاین هزینه کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند و همین امر یکی از دلایل اصلی انتخاب کلاس های آنلاین به جای حضوری است. شما با انتخاب کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی هزینه‌های بی جا و جانبی خود را به طرز چشمگیری کاهش می دهید. همواره علاوه بر هزینه ثبت نام، هزینه رفت و آمد دانشجویان در کلاس های حضوری سبب آزردگی خاطر والدین و یا زبان آموزان می گشته است ولی دیگر به لطف وجود کلاس های آنلاین دیگر لازم نیست تا پول و وقت با ارزش خود را صرف رفت و آمد کنید. شما می‌توانید به راحتی فشردن تنها چند دکمه سر کلاس های آنلاین حضور پیدا کرده و از مطالب آن بهره ببرید.

فعالیت و مشارکت بیشتر در کلاس

همانطور که میدانید اکثر دانشجویان و یا زبان آموزان به دلیل مشکلاتی همچون خجالت و یا کمبود اعتماد به نفس در کلاس‌های حضوری حاضر به پرسیدن سوالات خود از معلمان نمی شود، اما به لطف کلاسهای آموزش آنلاین دیگر حتی افراد خجالتی نیز می توانند در مباحث و فعالیت های کلاسی شرکت کنند. در واقع یکی دیگر از مزایای انتخاب شیوه آموزش آنلاین زبان انگلیسی، افزایش اعتماد به نفس و رفع خجالتی بودن زبان اموزان است

سوالی که وجود دارد اینست آیا همه این کلاس های آنلاین مفیدند ؟

خیر همه این کلاس های آنلاین مفید نیستند و بهتر است قبل از شرکت در این کلاس ها تحقیق نمایید مثلا وبسایتی که قصد شرکت در کلاس های آنلاین را دارید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد .ویک وبسایت شناخته شده باشد معمولا وبسایت هایی که از اساتید مختلف استفاده میکنند و چندین اساتید را معرفی میکنند این وبسایت ها از کیفیت آموزشی پایینی برخوردار میباشند چرا که کلاس های آنلاین یک مجموعه باید سطح بندی شده و مشخص باشد.برای آشنایی با  کتاب امریکن اینگلیش فایل  این مقاله را مطالعه نمایید.

پشتیبانی یک وبسایت آموزشی بسیار مهم است قبل از شرکت در کلاس های آنلاین حتما از پشتیبانی وبسایت مطلع شوید که وبسایت پشتیبانی دارد یا خیر ؟

وبسایت خودآموززبان :

یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی وبسایت خودآموززبان میباشد این وبسایت آموزشی بیش از 10 سال است که در زمینه آموزش زبان انگلیسی وسایر زبان های خارجه(آلمانی ، فرانسه ) فعالیت میکند از ویژگی های این وبسایت آموزشی میتوانیم به داشتن پشتیبانی و استفاده از اساتید بین المللی زبان انگلیسی اشاره بکنیم از دیگر مزیت های این وبسایت میتوانیم به دوره های آفلاین آموزش زبان انگلیسی این وبسایت اشاره نماییم اساتید دوره های آفلاین این مجموعه : دکتر نوید صنوبری و استاد ساناز شهبازیان میباشد . شما در هر جای دنیا که هستید میتوانید به دوره های آنلاین و آفلاین این سایت دسترسی داشته باشید یکی از مهم ترین ویژگی های مهم دیگر سایت خود آموززبان میتوانیم به تعیین سطح این وبسایت اشاره نماییم تاحالا در مورد تعیین سطح زبان الکی ، فیک چیزی شنیده اید ؟ تعیین سطح زبان انگلیسی در این وبسایت کاملا متفاوت تر از سایر موسسات و سایت ها میباشد شما مسقیم با اساتید بین المللی زبان سیدنی کالج استرالیا که در استرالیا میباشند تعیین سطح خواهید شد بصورت تصویری، برای شرکت در دوره های آنلاین خودآموززبان کافیست به سایت خود آموززبان سربزنید همچنین این سایت دارای نماد اعتماد میباشد.

شماره تماس :

09192133684

نام وبسایت :

خود آموززبان

آیدی پیج ایسنتاگرام:

khodamoozzaban

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش آنلاین زبان انگلیسی کلاس های آموزش آنلاین آموزش زبان انگلیسی شرکت در کلاس کلاس های آنلاین کلاس ها تعیین سطح سایت خود سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟