Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی و امورمجلس قوه قضاییه درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت. خبرگزاری میزان-  معاونت حقوقی و امورمجلس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت.   متن این پیام به شرح زیر است.   إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رسم است هرکه داغ جوان دید دوستان
رأفت برند حالت آن داغ دیده را

برادر محترم، جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی

بدینوسیله مصیبت رحلت فرزند خردسال حضرتعالی را تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان خصوصا والدین، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط عمومی و امور فرهنگی معاونت حقوقی و امورمجلس قوه قضاییه   انتهای پیام/ برچسب ها: بهادری جهرمی معاونت حقوقی و امورمجلس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی