Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: مناطق کیان، بازارچه کیان، فلکه جمهوری، خشایار و خیابان ۱۰ پاداد اهواز بر اثر بارش باران عصر امروز دچار آبگرفتگی شدند.

او افزود: این سازمان ۵۰ خودرو مکنده و ۱۰ تانکر را برای جمع آوری آب‌های سطحی و آبگرفتگی بر اثر بارش باران به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری ادامه داد: سازمان آتش نشانی اهواز، چون سال‌های گذشته برای جمع آوری آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی همکاری خواهد کرد.

آبگرفتگی در محله‌های کلانشهر اهواز به دلیل بارش باران بر اثر فرسودگی سیستم فاضلاب طی ۲ سال گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است.

شرکت اب و فاضلاب خوزستان توسعه و بهبود شبکه فاضلاب اهواز را از پارسال کلید زده و با توجه به اهمیت این طرح از محل صندوق توسعه ملی ۵۰ میلیون یورو به این پروژه اعتبار تخصیص داده شده است.

به گفته محمد رضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان با تکمیل پروژه فاضلاب اهواز تا پایان امسال شرایط دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در این شهرستان بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آبگرفتگی در اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • بارش باران در اروند
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم