Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:41:57 GMT

شمار بیماران کووید ۱۹ در دلیجان رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۰۰۷

شمار بیماران کووید ۱۹ در دلیجان رو به افزایش است

به گزارش روز جمعه ایرنا، دکتر "عبدالرحیم فردوسی" افزود: طی سه روز اخیر شمار بیماران کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به پنج نفر رسیده است.
وی ادامه داد: ۲ بیمار مثبت قطعی با وضعیت عمومی مناسب در بخش عادی بیمارستان دلیجان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی است و بخش ویژه خالی از بیمار کووید ۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون ۹۵ درصد از جمعیت جامعه هدف شهرستان دُز اول و ۸۴ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
فردوسی افزود: حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر معادل ۱۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال دلیجان با دریافت دز سوم واکسن کرونا علیه کووید ۱۹ ایمن سازی شدند.
وی ادامه داد: قدرت انتقال سویه اُمیکرون بسیار بیشتر از سویه‌های قبلی عنوان شده و رعایت اصول بهداشتی و دریافت دُز سوم واکسن کرونا تنها راه مقابله با این ویروس است.
دلیجان در جنوب استان مرکزی است و یک مرکز بستری و درمانی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی دلیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی دلیجان ویروس کرونا استان مرکزی دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!