Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کانسلو پنج شنبه تصویری از صورت زخمی خود در استوری اینستاگرامش منتشر کرده و مدعی شد که این اتفاق در جریان یک حمله رخ داده است.

این مدافع پرتغالی توضیح بیشتری درباره این که این حمله کجا و در چه شرایطی رخ نداده ارائه مکرد اما کمی بعد باشگاه سیتی اعلام کرد که سرقتی از خانه او صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری که این بازیکن ۲۷ ساله منتظر کرد نشانگر زخمی عمیق در بالای چشم  راستش بود و نوشت:« متاسفانه امروز از سوی چهار بزدل مورد ضرب و شتم قرار گرفتم که به من آسیب دیدند و قصد داشتند به خانواده‌ام نیز آسیبب بزنند. وقتی در چنین شرایطی مقاومت می‌کنید، این اتفاقی است که رخ می‌دهد.»

او در ادامه درباره این اتفاق اضافه کرد:« من نمی‌دانم چطور افرادی با چنین سطحی از بی‌رحمی و بدجنسی وجود دارند. مهمترین نکته برای من خانواده‌ام هستند و خوشبختانه آنها در شرایط خوبی قرار دارند. پس از موانع بسیاری که در زندگی پشت سر گذاشتم، این یک مشکل دیگر است که بر آن غلبه کردم. قدرتمند و محکم، مثل همیشه.»

در بیانیه‌ای که اواخر پنج شنبه شب از سوی باشگاه سیتی منتشر شد آمده:« ما از این اتفاق شوکه شدیم که ژائو کانسلو و خانواده‌اش هدف سرقتی در خانه‌شان قرار گرفتند که در جریان آنها کانسلو مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ژائو و خانواده‌اش تحت هدایت این باشگاه هستند و او در حال کمک به پلیس برای انجام تحقیقات درباره این اتفاق بسیار جدی است که رخ داده است.»

کانسلو در دیدار چهارشنبه شب سیتی برابر برنلی که با پیروزی ۰-۱ این تیم همراه بود ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود و نمایش خوبی را نیز ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی کاپیتان پرسپولیس در نیمه اول بازی با سپاهان روایت شاهد عینی از رختکن استقلال قبل از فولاد بحران حذف سرخابی از آسیا با یک جلسه خصوصی/عکس

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال