Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:23:27 GMT

بیمارستان ۳۶۹ تختخوابی آیت الله طبرسی تکمیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۳۶۳

بیمارستان ۳۶۹ تختخوابی آیت الله طبرسی تکمیل می شود

علی نیکزاد در پایان سفر به مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چهار مصوبه سفر یکروزه به استان تخصیص اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۳۶۹ تختخوابی آیت الله طبرسی را از جمله مطالبات مردم ذکر و گفت: قرار شد در سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان از ردیف بودجه راه و شهرسازی برای آن درنظر گرفته شود و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز در سفر رئیس جمهور به استان برای این پروژه لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان را تکمیل و بهره برداری از بیمارستان آیت الله طبرسی بیان کرد و گفت: همچنین وزارت بهداشت ودرمان نیز باید نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام کند.

وی یادآور شد: علاوه براین برای روشنایی مسیر در بابل مقرر شد سازمان راهداری هفت میلیارد تومان اعتبار درنظر گیرد و این پروژه ظرف سه سال انجام شود.

نیکزاد با بیان اینکه طبق هماهنگی با مدیرعامل بنادر و دریانوردی مقرر شد نسبت به تأمین کانتینر جرثقیل بر اقدام شود، گفت: همچنین پروژه راه در اطراف بندر امیرآباد در دست ساخت بوده و به شرط توافق با راه و شهرسازی باید این مسیر تکمیل شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: قرار است این پروژه تکمیل شود.

وی با اظهار اینکه ماده ۵۶ به عنوان فاینانس تلقی می‌شود، گفت: بانک توسعه وو تعاون ۶۰ میلیارد تومان برای پروژه راهسازی در استان تخصیص داد و با همکاری بانک مرکزی سقف اعتباری آن تأمین می‌شود.

کد خبر 5388401

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی بیمارستان 9 دی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه فتنه 88 کرمانشاه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی سیدابراهیم رئیسی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود