Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره سیصد و بیست و یکم هفته نامه خط حزب‌الله با عنوان «قهرمان ملت ایران» منتشر شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شماره سیصد و بیست و یکم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «قهرمان ملت ایران» منتشر شد.

گزارش هفته این شماره خط حزب‌الله با عنوان «قهرمان ملت ایران» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش، به بررسی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی به عنوان نماد هویت اسلامی و مقاومت مردم ایران پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخن هفته این شماره خط حزب‌الله با عنوان «جهاد فاطمی» به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نگاهی به سیره و ابعاد شخصیتی آن حضرت داشته است.

شماره این هفته خط حزب‌الله تقدیم می‌شود به روح مطهر شهیدان «حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، حسین پورجعفری، محمدرضا الجابری، شهروز مظفری‌نیا، محمد الشیبانی، هادی طارمی، حسن عبدالهادی، وحید زمانی‌نیا و علی حیدر» که بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد آسمانی شدند.

برای دریافت این شماره اینجا کلیک کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خط حزب الله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی خط حزب الله با عنوان قهرمان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم

تیم بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا، مهمان خیرونا بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا با توجه به پیروزی سه بر صفر ساعتی قبل رئال مادرید مقابل کادیز، قهرمانی شاگردان آنچلوتی در لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قطعی شود.

بارسلونا در دقیقه سه گل اول بازی را توسط کریستنسن به ثمر رساند، اما یک دقیقه بعد بازی مساوی شد. بارسلونا در لحظات آخر نیمه نخست با پنالتی لواندوفسکی دوباره پیش افتاد، اما خیرونا در نیمه دوم سه گل پیاپی در ۹ دقیقه زد و با ۷۴ امتیاز، رتبه دوم را از بارسلونا گرفت و البته قهرمانی رئال را قطعی کرد.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری