Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:18:51 GMT

سیدصالحی:با تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۸۱۱

سیدصالحی:با تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم

مدیر تیم شهرخودرو در مورد آخرین اخبار این تیم توضیحاتی را ارائه می دهد.

به گزارش ورزش سه، پدیده نمایش خوبی مقابل پیکان ارائه داد و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام رسید تا این تیم کمی بیشتر به بقا امیدوار شود.


سیدمهدی سید صالحی که با همان هیجان همیشگی بازی تیمش را زیرنظر داشت در این باره می‌گوید: پیکان تا به اینجا خوب کار کرده و سپاهان را هفته گذشته در زمین خودش شکست داده و بچه‌های ما با تفکرات کادرفنی وارد زمین شدند و برنامه داشتیم ولی در نیمه دوم عدم تمرکز باعث شد گل بخوریم ولی بعد از آن توانستیم بازی را در دست بگیریم و در نهایت به تساوی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند هفته است که مقابل تیم‌های بزرگ داریم خوب بازی می‌کنیم. در مقابل گل‌گهر به دلیل بدشانسی در زدن ضربات آخر باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم ولی خدا را شکر در تهران در برابر پیکان به نتیجه تساوی دست پیدا کردیم. امیدوارم بتوانیم در چند بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل نتایج قابل قبولی بگیریم.


وی در مورد اینکه پرونده پرسپولیس بابت طلبش به شهر خودرو به کجا رسید ادامه داد: پرونده در دست پیگیری و قرار است که قائم‌مقام باشگاه ما با آقای صدری جلساتی داشته باشد و پیگیری کنند و انشالله که بتوانیم به مطالبات مان برسیم.


سید صالحی در مورد مصاحبه حمیداوی مبنی بر اینکه خیلی‌ها منتظر سقوط پدیده هستند نظرش را اینگونه بیان کرد: از آقای حمیداوی به عنوان مالک بگیرید تا هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان همه داریم تلاش می‌کنیم و زحمت می کشیم که بتوانیم از حیثیت و اعتبار فوتبال خراسان دفاع کنیم. یکسری حواشی برای ما به وجود آمد که توجهی به آنها نداریم و تمام تفکرات مان این است که حاشیه را از تیم دور کنیم و آرامش داشته باشیم تا پدیده بتواند شرایط ایده‌آلی پیدا کند. انشالله که خدا کمک کند تا  بتوانیم از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم.


وی در مورد اینکه باشگاه پدیده از امین قاسمی‌نژاد به دلیل برگشت خوردن چک‌ها شکایت کرده یا خیر توضیح داد: در خصوص این موضوع باشگاه در جریان و وکیل باشگاه پیگیر این موضوع است. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد بتوانیم به مطالبات مان برسیم همه چیز در اختیار باشگاه است و من کامل در جریان نیستم که تا کجا پیش رفته.


سید صالحی  که خودش سابقه بازی در سپاهان را دارد در مورد تقابل با این تیم در هفته سیزدهم افزود: سپاهان جزو تیم‌های بزرگ کشور است و  سال گذشته محرم نویدکیا به این تیم اضافه شده و بازیکنان بزرگی هم دارند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در کنار احترامی که به حریفان می گذاریم بتوانیم با تمام وجود بازی خوبی انجام بدهیم و از حیثیت خودمان دفاع کنیم.

سیدمهدی سید صالحی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم