Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:48:16 GMT

آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۸۶۷

آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می شود

در این اطلاعیه که امروز جمعه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار داده شده، آمده است: با توجه به شکستگی بوجود آمده در شبکه اصلی آب شهر ایلام ، لذا آب مناطق خیابان پاسداران، خیابان شهید ربابه کمالی ، بلوار جمهوری ، میدان شهدا، خیابان خیام ، خیابان انقلاب ، بلوار مدرس ، خیابان تختی ، خیابان آیت الله حیدری ، بلوار شمالی امام و خیابان رسالت به مدت چهار ساعت از ساعت ۱۲ لغایت ۱۶ امروز جمعه با افت فشار و یا قطعی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از شهروندان محترم تقاضا می شود که نسبت به ذخیره سازی آب اقدام و با صبر و حوصله ساعت افت آب را تحمل  و با این شرکت همکاری نمایند.

آبفای ایلام در این اطلاعیه از شهروندان و مراکز درمانی خواسته تا ضمن رعایت اصل صرفه جویی نسبت به ذخیره سازی به موقع آب مورد نیازخود اقدام کنند.

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.

برچسب‌ها ایلام آب و فاضلاب آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام آب و فاضلاب آبرسانی ایلام آب و فاضلاب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: به علت شکستگی خط ۶۰۰ آزبست برگشتی از مخزن عباس آباد، آب مناطق نه‌پله، حکیم نظامی، حافظ۱و۲، ارم، مفتح، عمار، بیمارستان امام خمینی(ره)،  فلکه کسری، باهنر، فلکه مدرس، شکارچی و جاده انهر، تا ساعت ۱۵ قطع یا با افت فشار  همراه خواهد بود.

سعید پاشازاده افزود: تا زمان ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال آب، تانکرهای آبرسانی برای خدمات رسانی به همشهریان محترم در این مناطق مستقر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی