Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:47:35 GMT

توقیف لنج صد میلیاردی در قشم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۴۹۹۵

توقیف لنج صد میلیاردی در قشم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان قشم در بازرسی از یک لنج حامل سوخت قاچاق، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.

به گزارش مشرق، سردار «حسین دهکی» با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه‌ دریابانی قشم با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله یک لنج، محموله سوخت قاچاق را به خارج از مرزهای کشور انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله واحدهای عملیاتی به موقعیت شناسایی شده اعزام و پس از جست و جو موفق شدند لنج مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند.

سردار دهکی  با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این رابطه تصریح کرد:  در بازرسی از لنج توقیفی، ۱۸ هزار لیتر گازوئیل کشف که ارزش آن با احتساب شناور توقیفی و مجوز صید شناور ۱۰۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت توقیف سوخت قاچاق هرمزگان بندرعباس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد