Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره تخصصی آموزش صوت و لحن قرآنی به همت شعبه جنوب انجمن معارف اسلامی فرهنگی لبنان در حال برگزاری است.

این دوره تخصصی ویژه برادران و به صورت مجازی برگزار می‌شود و «السید حسین السید»، از قراء و اساتید برجسته قرآنی لبنان، دروس این دوره را تدریس می‌کند.

در این دوره که از روز سه‌شنبه، ۷ دی‌ماه آغاز شده است، تاکنون ۱۵ شرکت‌کننده حضور پیدا کرده‌اند که با فنون تخصصی صوت و لحن آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربیت و آماده‌سازی قاریان آشنا با زیبایی‌های صوت و لحن و کمک به عاشقان و دوستداران قرآن برای ارائه تلاوتی زیبا و منطبق با اصول و قواعد این فن از اهداف برپایی این دوره اعلام شده است.

شرکت‌کنندگان در این دوره با وارد شدن به لینک https://meet.google.com/ary-tpuo-iyr می‌توانند در «گوگل میت» به این دوره ملحق شوند.

کد خبر 5388342

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن لبنان قرائت قرآن آموزش قرآن قرآن کریم ایام فاطمیه انقلاب اسلامی ایران قرآن قاسم سلیمانی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فعالیت های قرآنی حضرت زهرا س سازمان تبلیغات اسلامی حضرت زهرا سلام الله علیها معرفی کتاب آیت الله مصباح یزدی مسابقات قرآنی صوت و لحن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع لبنانی از شهادت و زخمی شدن پنج تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، دفاع مدنی لبنان اعلام کرد در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه تن زخمی شدند.

پیش از این خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله رژیم صهیونیستی به شهرک میس الجبل خبر داده بود.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه در هفتم اکتبر، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند