Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:14:35 GMT

بارندگی موجب آبگرفتگی معابر خورموج شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۲۴۳

بارندگی موجب آبگرفتگی معابر خورموج شد

محمد جواد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اعلام بارندگی در سطح استان جلسات مدیریت بحران شهرداری برگزار و امکانات و نیروها در آمادگی قرار گرفتند.

وی افزود: از زمان شروع بارندگی تمامی نیروها در نقاط مختلف شهر آماده بودند که بر اثر شدت بارش باران سه نقطه از شهر دچار آب گرفتگی شد که با حضور به موقع نیروها معابر بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشفی ادامه داد: انتظار داریم مردم از تجمع در حاشیه دره‌های فصلی پرهیز کنند و در سطح شهر نیز با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان عزیز از پارک خودرو و عبور مرور در نزدیکی دیوارهایی که بر اثر بارندگی ضعیف شده و احتمال ریزش دارند خودداری کنند.

کد خبر 5388439

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرداری خورموج 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه فتنه 88 کرمانشاه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم

با ورود سامانه بارشی جدید بسیاری از استانها هوای بارانی به خود گرفت به گونه ای که در برخی از شهرها و روستاها سیلاب به راه افتاد و برای شهروندان دردسرساز و خطرآفرین شد.

در برخی از شهرهای استان خوزستان نیز بارش شدید باران موجب به راه افتادن سیلاب شد و برخی از مسیرها مسدود شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از بارش شدید باران در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و آبگرفتگی در خیابان ها را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار- خوزستان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در سنندج
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی