Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست روسای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و عراق مقرر شد که تیم ملی ایران به زودی راهی کشور عراق شود.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس اول فدراسیون آسیا روز پنجشنبه در کربلا با فائض عبدالحسن عبودی رئیس فدراسیون عراق و جمعی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار صمیمی که رضا اردیخانی رئیس امور بدنسازی و پرورش اندام مناطق آزاد کشورمان، ابراهیم ناطق ابراهیم و حیدر رشید الربینی دو عضو هیأت رئیسه فدراسیون عراق نیز در آن حضور داشتند، در خصوص توسعه فیتنس چلنج به خصوص در حوزه بانوان بحث و تبادل نظر به عمل آمد. برگزاری دوره‌های مشترک مربیگری و اردوی مشترک تمرینی با تیم ملی عراق از دیگر مباحثی بود که روسای دو فدراسیون درباره آن گفتگو به عمل آوردند.

همچنین مسئولان فدراسیون عراق از آمادگی خود برای حضور ورزشکاران این کشور در دو رویداد فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی ایران خبر دادند. ناگفته نماند که اعضای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عراق، از حضور تیم بانوان خود در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا استقبال کردند و با توجه به این که شرایط فرهنگی کشور عراق نیز شباهت زیادی با ایران دارد، قرار بر این شد که مسابقات بانوان عراق توسط عوامل اجرایی و داوران زن به زودی برگزار شود.

در خاتمه این جلسه مقرر شد در اولین فرصت و در بغداد نشست مشترکی با حضور دو رئیس فدراسیون برگزار شده و تفاهمنامه مشترکی به امضا برسد.

بیشتر بخوانید: خوشنویس: تحولات یک سال اخیر فدراسیون بدنسازی را نباید فراموش کنیم/ افرادی که دنبال منافع خودشان هستند، حاشیه ایجاد می‌کنند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده بدنسازی و پروش اندام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده بدنسازی و پروش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد