Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییسای فدراسیون بدنسازی ایران و عراق در شهر کربلا دیدار کردند. به گزارش ایسنا، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس اول فدراسیون آسیا با فائض عبدالحسن عبودی رئیس فدراسیون عراق و جمعی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون این کشور در شهر کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که رضا اردیخانی، رئیس امور بدنسازی و پرورش اندام مناطق آزاد کشورمان، ابراهیم ناطق ابراهیم و حیدر رشید الربینی دو عضو هیأت رییسه فدراسیون عراق نیز در آن حضور داشتند، درباره توسعه فیتنس چلنج به خصوص در حوزه بانوان بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری دوره‌های مشترک مربیگری و اردوی مشترک تمرینی با تیم ملی عراق از دیگر مباحثی بود که رییسان دو فدراسیون درباره آن گفت‌وگو کردند.

هم‌چنین مسوولان فدراسیون عراق از آمادگی خود برای حضور ورزشکاران این کشور در دو رویداد فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی ایران خبر دادند. ناگفته نماند که اعضای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عراق، از حضور تیم بانوان خود در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا استقبال کردند و با توجه به این که شرایط فرهنگی کشور عراق نیز شباهت زیادی با ایران دارد، قرار بر این شد که مسابقات بانوان عراق توسط عوامل اجرایی و داوران زن به‌زودی برگزار شود.

در پایان این جلسه مقرر شد در اولین فرصت و در بغداد نشست مشترکی با حضور دو رییس فدراسیون برگزار شده و تفاهمنامه مشترکی به امضا برسد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد