Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@21:14:40 GMT

احمد خاتمی: انتقام نهایی ما مجازات ترامپ است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۶۲۷۸

احمد خاتمی: انتقام نهایی ما مجازات ترامپ است

خطیب نمازجمعه تهران گفت: انتقام نهایی ما ترور حاج قاسم این است که تمام مسببان، مباشران و ترامپ جنایتکار که سریعا این جنایت را برعهده گرفت، مجازات شوند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (۱۰ دی) با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله مجتهدی و آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی و یاد و خاطره سفیر مجاهد شهید حسن ایرلو، گفت: شهید ایرلو وقتی به این ماموریت می‌رفت، مسئولین به خانواده‌شان گفتند این سفارت، شهادت را در پی دارد و ایشان با آغوش باز پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در یمن بیماری کرونا می‌گیرد و متاسفانه به دلیل کم کاریِ عربستان و عوارض شیمیایی جنگ، این عزیز ما به لقاء الله می‌پیوندد.

وی افزود: تریبون نمازجمعه تریبون شما مردم است که در این مانور شرکت می‌کنید. خطیب جمعه وظیفه دارد درد شما را بگوید، این گرانی‌های سرسام آور غم جانکاه مردم است. این مردم عزیزاند و و عظمت و عزت دارند، رنج دارد که مردی از خانه بیرون بیایید و شرمنده خانواده شود. می‌دانم که مسئولان در حال تلاش هستند، اما تقاضا دارم بر سرعت این تلاش بیفزایید قبل از اینکه مردم کمرشان زیر بار این گرانی شکسته شود؛ از شما می‌خواهم تلاش خود را سرعت ببخشید.

آیت‌الله خاتمی گفت: البته بی انصافی است از سخت کوشی مسئولان تشکر نکنم. رئیس‌جمهور محترم استراحت خود را به حداقل رسانده و ایام کاری و غیرکاری به خدمت مشغول‌اند.

خطیب نمازجمعه تهران خاطرنشان کرد: روز ۹ دی در تقویم به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت نامیده شده و اسم بامسمایی است، روز بصیرت است، چون مردم هدف فتنه گران را فهمیدند.

فتنه‌گران نظام ولایی و سقوط نظام ولایی را هدف قرار داده بودند و هشت ماه از خرداد تا دی تا توانستند اغتشاش آفرینی کردند و تا توانستند دروغ گفتند و سرمایه حضور ۸۵ درصدی مردم پای صندوق رای را از بین بردند و به عزاداران سیدالشهدا حمله کردند. به عاشورای مردم هجمه کردند و سردسته آن‌ها اینان را "مردم خداجو" خطاب کرد.

وی افزود: مردم فهمیدند قصه، قصه انتخابات نیست و به صحنه آمدند و چه کار کارستانی کردند. میثاق با ولایت بستند و سفره فتنه‌گران را برای همیشه بستند. دو نکته در این حماسه نهم دی چشم‌گیر بود. یک اینکه تنها عکس رهبر انقلاب و امام خمینی در دست مردم بود و دیگری این شعار را سر می‌دادند که "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" و "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند".

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ۱۳ دی دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: ما دو حاج قاسم داشتیم. یکی حاج قاسمی که تا زنده بود نامش رمز مقاومت و شجاعت بود. آمریکایی‌ها گفته بودند ده سال طول می‌کشد تا دولت داعش از موصل بیرون برود، اما ایشان وعده سه ماهه سقوط دولت داعش را داد و کمتر از سه ماه کلک دولت داعش کنده شد.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: ما یک شهید حاج قاسم هم داشتیم و شهادت او کاری معرکه کرد. آن تشییع ده‌ها میلیونی در عراق و ایران یک مانور و رزمایش بود. خون پاکش کلک آمریکا را در افغانستان کند و فرار کردند و به زودی کلک این‌ها از عراق هم کنده خواهد شد. طلیعه پیروزی در یمن هم آشکار است؛ همچنین حمله به عین الاسد را داشتیم که البته انتقام نهایی نبود و انتقام نهایی ما این است که تمام مسببان، عاملان و مشاوران این ترور و ترامپ جنایتکار که سریعا این جنایت را برعهده گرفت، مجازات شوند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فرارو

کلیدواژه: احمد خاتمی حاج قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام نهایی حاج قاسم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی

به گزارش مبلغ، خلاصه ای از یادداشت احمد مسجدجامعی درباره نوه آیت الله مدرس را در زیر می خوانید:

« در سال‌هایی که محصل مدرسۀ علوی بودم، آقای علی مدرسی، نوۀ دختری مرحوم آیت‌الله سید حسن مدرس، نمایندۀ علمای نجف در مجلس شورای ملی و بعدها نمایندۀ مردم اصفهان و تهران در همان مجلس، معلم انشای ما بود.

صورت و قامت بلند او با تصاویر جدش شباهت داشت و در رفتار او تفاوتی آشکار با دیگر آموزگاران دیده می‌شد. به روال آن سال‌ها، بیشتر معلمان با کت و شلوار و کراوات و صورت اصلاح‌شده سر کلاس حاضر می‌شدند. دفتر معلمان در کنار اتاق مدیریت بود.

اتاق مشدی محمد، خدمتگزار مدرسه نیز در گوشۀ حیاط قرار داشت که هم برای معلمان چای می‌برد و هم غذای دانش‌آموزان را گرم می‌کرد. در زنگ تفریح، آقای مدرسی کنار پنجرۀ بستۀ آن اتاق و روبه‌روی پرچم برافراشتۀ ایران می‌ایستاد و ازآنجاکه قدی بلند داشت، پای چپش را تا می‌کرد و کف کفشش را به دیوار پشت‌ سر تکیه می‌داد.

دیگر معلمانی که در حیاط کنار او می‌ایستادند، آقایان فیض دبیر علوم اجتماعی، حاج‌فرج (سروش امروزی) داروساز و معلم شیمی و مهندس مجمریان دبیر جبر و مثلثات بودند. آقای مدرسی در مدرسه و هنرستان بزرگ صادق اسبق، رضاشاه سابق و امام جعفر صادق(ع) کنونی، روبه‌روی ایستگاه قدیم ماشین دودی در خیابان «گار ماشین» دیروز و ری امروز با آن بنای رفیع و زیبای قاجاری که خوشبختانه تخریب نشده‌است؛ نیز تدریس می‌کرد؛ البته نه انشا، بلکه علوم فنی و مهندسی و من یک‌بار، به محوطۀ هفت‌هکتاری آنجا که با صدها درخت چنار تناور و بناهای کارگاهی و کلاس‌ها و تالارهای و زمین‌های متعدد ورزشی و غیرورزشی به دست مهندسان اتریشی ساخته شده بود، رفتم و در تهرانگردی سال‌های اخیر دوباره ازآنجا دیدار داشتم….

آقای مدرسی در سال‌های مدرسه، کتاب‌هایی هم برای مطالعه به ما می‌داد؛ ازجمله «بازیگران عصر طلایی» ابراهیم خواجه‌نوری که آن وقت‌ها در بازار نبود و خودش هم دربارۀ مرحوم مدرس کتابی مفصل نوشته بود با عنوان «قهرمان ملی ایران». آقای مدرسی می‌گفت که جدش طبعی لطیف داشت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901611

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی