Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسین صفار هرندی پیش از ظهر جمعه در مراسم تبیینی مربوط به ۹ دی در کاشان با اشاره به اینکه در نهم دیماه بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه مبارزه با فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی به خوبی هویدا شد، اظهار داشت: این را باید به یاد داشته باشیم که می‌توان با اطاعت از ولی فقیه از تمام فتنه‌ها و مشکلات به سلامت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گذشته خیلی از مشکلات را به مسائل فرعی همچون مذاکرات و یا تصویب اف ای تی اف مرتبط می‌کردند، ابراز داشت: متأسفانه برخی از مدیران در دولت قبل خودتحقیر بودند و این باعث شده بود که بسیاری از مشکلات با تصمیمات آنها روی زمین بماند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام خودتحقیری که در بین برخی از مدیران و مسئولین دولت قبلی بود در دولت سیزدهم به هیچ عنوان وجود ندارد، تصریح کرد: البته در همان دولت مدیران شایسته ای همانند دکتر سورنا ستاری هم بودند که هم اکنون نیز آقای ستاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت هستند.

مقایسه دو اتفاق بنزینی در دولت قبل و دولت کنونی

وی با مقایسه دو اتفاق مربوط به بنزین در دولت سابق و دولت کنونی خاطرنشان کرد: در موضوع افزایش قیمت بنزین در دولت قبلی متأسفانه مشکلات زیادی به وجود آمد که نشان از بی تدبیری مدیران و مسئولین مربوطه در آن زمان بود.

صفار هرندی با اشاره به هک سیستم کارت و جایگاه‌های سوخت رسانی در دولت کنونی تاکید کرد: در این اتفاق چون مردم دیدند که دولتمردان با حضور میدانی به دنبال حل مشکل هستند با صبر و حوصله آن را تحمل کردند و به خوبی این موضوع کنترل شد.

بیش از ۶۸ درصد مردم از کارایی دولت کنونی راضی هستند

وی با اشاره به اینکه با تمام مشکلاتی که تاکنون وجود دارد بیش از ۶۸ درصد مردم حتی آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند از دولت کنونی راضی هستند، ادامه داد: متأسفانه در دولت قبلی برخی از مدیران و مسئولین و کارگزاران با رفتار و گفتار و تصمیمات خود در جهت رفع مشکلات مردم حرکت نکردند که باید پاسخگو باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک سرباز واقعی برای ولایت و یک خدمتگزار تمام معنا برای مردم بود.

وی اخلاص شهید سلیمانی را رمز جاودانگی او دانست و گفت: شهید سلیمانی با تفکر و شناخت شگرف خود توانست به خوبی دشمن را شناسایی کند و برای مبارزه با استکبار همیشه آماده بود.

مهمترین هدف استکبار جهانی از تشکیل داعش ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای مسلمان منطقه بود

صفار هرندی مهمترین هدف دشمن و استکبار جهانی را از خلق داعش ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست و تاکید کرد: استکبار از وحدت بین مسلمانان ترس داشته و دارد و با داعش قصد تجزیه کشورهای مسلمان را داشت که سردار شهید قاسم سلیمانی اجازه این کار را به آنها نداد.

وی با اشاره به تشکیل جبهه‌های مختلف مقاومت در منطقه افزود: منطقه خاورمیانه امنیت و آسایش خود را مدیون مجاهدت‌های افرادی همچون شهید قاسم سلیمانی است و به همین دلیل بعد از شهادت این سرباز ملت تمامی مردم منطقه و همچنین آزادیخواهان جهان از این واقعه اندوهناک شدند.

کد خبر 5388594

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین محمدحسین صفارهرندی دولت سیزدهم دولت دوازدهم داعش قاسم سلیمانی شهید سلیمانی 9 دی 9 دی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم آمار کرونا گرگان حماسه نهم دی ماه فتنه 88 سیدابراهیم رئیسی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی کرمانشاه عکس استانها برخی از مدیران دولت کنونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه‌های استان در انتخابات قدردانی کرد.

مالک رحمتی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رای، حق‌الناس و ما امین مردم هستیم و امیدوارم مانند دور اول شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

وی تاکید کرد: چهار فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز جاری و ساری است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: نهایت ظرفیت‌های استانی را برای برگزاری انتخابات با حضور باشکوه مردم عزیز به کار گیریم. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسترسازی برای حضور همه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظرشان، وظیفه یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در دور دوم آن است.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های استان بابت تلاش‌های ارزشمندشان در انتخابات دوره اول قدردانی می‌کنم و معتقدم مرحله دوم فرصت مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است. 

وی مطرح کرد: رسانه‌ها مردم را دعوت به حضور با بصیرت در انتخابات کنند. 

رحمتی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم تمام الکترونیکی است و باید از تولیدات چندرسانه‌ای برای آموزش مردم درباره آن‌ها اخذ رای الکترونیکی بهره گرفت. 

وی افزود: از هواداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود ضمن معرفی نامزدهای خود، مردم عزیز را به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ترغیب و تشویق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی نیز مد نظر باشد و انتخاباتی در شأن فرهنگ مردم آذربایجان شرقی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، «شبستر» و «میانه» هستیم.

تراب محمدی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی است، افزود: آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این زمینه داده شده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه بعد ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر