Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آثار سینمای «مبارزه و مقاومت» این هفته در شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، هفته آینده، مصادف با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش، شبکه نمایش منتخبی از فیلم‌هایی با موضوع مبارزه و مقاومت در برابر استکبار را در بخش «صحنه گران» پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، در بخش مرور آثار در ساعت ۲۱، فیلم‌های زیر به ترتیب در طول هفته پخش خواهند شد:

شنبه: "اسنودن": این فیلم به کارگردانی الیور استون، داستان زندگی ادوارد اسنودن افشاگر برنامه های جاسوسی آمریکا را روایت می کند.

یکشنبه: "بازمانده": ساخته سیف‌الله داد، که به داستان روزهای نخستین اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌پردازد.

دوشنبه: "ایستاده در غبار" : این فیلم داستان زندگی جاوید الاثر، حاج احمد متوسلیان است که توسط محمدحسین مهدویان ساخته شده است.

سه شنبه: "بادی که در مرغزار وزید": فیلمی در مورد نبرد استقلال طلبان ایرلند در برابر آزار و اذیت های متجاوزان انگلیسی ساخته کن لوچ.

چهارشنبه: "شنود": فیلمی محصول کشور ایتالیا که به جاسوسی سازمان یافته آمریکا در سراسر دنیا می‌پردازد.

پنجشنبه: "دشمن ملت": فیلمی با بازی ویل اسمیت و جین هکمن و ساخته تونی اسکات که جاسوسی دولت آمریکا از مردم کشورش را به نمایش می‌گذارد.

جمعه: "هندوستان آزاد": داستانی در مورد نبرد گروهی از مردم هندوستان در برابر نیروهای انگلستان با بازی آمیتا باچان و عامر خان.

هفته آینده، علاوه بر این پخش آثار فوق، هر روز در بخش فیلم‌های ایرانیِ ساعت ۱۳ به ترتیب از شنبه ۱۱ تا سه شنبه ۱۴ دی ماه، فیلم‌های: خانه پلاک ندارد، بهشت منتظر می ماند، تخت جمشید ـ سَرِ روزولت و عهدی بسته‌ام با تو پخش می شوند.

همچنین، فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از سینمای ایران نیز در ساعت ۲۳ یکشنبه ۱۲ دی ماه و در شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد


به گزارش خبرگزاری صد و سیما، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

دیگر خبرها

  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات