Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان در گفتگو با ایسکا نیوز درباره نتایج ناامید کننده و شکست های پیاپی سپاهان در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: من اعتقاد دارم این سپاهان دوباره هم به جدول رقابت ها باز خواهد گشت و هم شرایط این تیم دوباره بهتر خواهد شد. اگر خیلی ساده به فوتبال نگاه کنیم و بخواهیم ساده تیم ها را آنالیز کنیم هر تیمی برای موفقیت باید دو کار را الزاما انجام بدهد اول اینکه کمتر به حریف موقعیت بدهد و دوم اینکه بیشتر از حریف موقعیت ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپاهان در هر چهار بازی که در این فصل با شکست مواجه شده در هر چهار مسابقه، هم بیشتر از حریفانش که به آنها باخته، موقعیت ایجاد کرده و هم کمتر به تیم فوق موقعیت داده است. بنابراین احساس می کنم سپاهان وارد یک مرحله خیلی خاص در این فصل از رقابت ها شده و به زودی  هم از این مرحله خارج خواهد شد.

جمشیدیان تاکید کرد: تقریباً امکان ندارد که سپاهان در این مرحله باقی بماند و مطمئنم در هر دو جام هنوز هم این تیم مدعی قهرمانی محسوب شده و از این شرایط خارج خواهد شد.

پیشکسوت سپاهان درباره این که اخباری مبنی بر اولتیماتوم باشگاه اصفهانی به محرم نویدکیا شنیده می شود و خود باشگاه سپاهان نیز بابت این نتایج از هوادارانش عذرخواهی کرده گفت: قاطعانه می‌گویم امکان ندارد که چنین اتفاقاتی در باشگاه سپاهان فعلاً رخ داده باشد که باشگاه بخواهد در چنین شرایط زمانی به کادرفنی اولتیماتوم بدهد به خاطر اینکه که روزی که آقای ساکت، محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب کرد و با او قرارداد بست با توجه به برنامه ریزی هایی که در باشگاه شده، فکر نمی‌کنم با دو باخت و  سه باخت اتفاقات این چنینی رخ داده و بخواهند برنامه بلندمدت خود را تغییر بدهند.

جمشیدیان تاکید کرد: من معتقدم این شرایط خیلی باید ادامه پیدا کند تا شاید اتفاقات عجیبی در سپاهان رخ دهد هرچند معتقدم قبل از اینکه باشگاه بخواهد اقدامی انجام دهد محرم نویدکیا همانطور که قبلاً هم در مصاحبه هایش گفته بود اگر احساس کند واقعاً به بن بست رسیده خودش قبل از اینکه باشگاه بخواهد کاری انجام بدهد خواهد رفت.

وی یادآورشد: محرم نویدکیا فرزند باشگاه سپاهان و شناسنامه وو اسطوره این باشگاه محسوب می شود البته نه اسطوره‌ای که همه چیز را برای خودش بخواهد بلکه مطمئن باشید او دوست دارد که در وهله اول سپاهان موفق باشد و برای موفقیت سپاهان هر کاری را میکند اما در حال حاضر این شرایط را در باشگاه سپاهان نمی‌بینم و مطمئنم که همین هفته و در بازی با شهر خودرو اگر سپاهان بتواند سه امتیاز را بگیرد دوباره به شرایط قبل و وضعیت خوب خود باز خواهد گشت.

هومن جعفری کد خبر: 1123960 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سپاهان اصفهان باشگاه سپاهان محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام