Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در حسینیه المهدی این شهر، افزود: شهید سلیمانی با حضور شجاعانه خود در جبهه‌ مقاومت، جنگ ۳۳ روزه لبنان و عملیات نجات سوریه و عراق از داعش، به یک شخصیت والا برای جهان اسلام تبدیل شد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود قاسم سلیمانی فرد نیست و یک مکتب است، اشاره کرد و گفت: رفتار، فکر، اندیشه و عمل، اخلاص، ایمان و باور قوی شهید سلیمانی می‌تواند الگویی برای همگان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارانی اظهار داشت: تنها زندگی این سردار شهید، درس آموز نیست بلکه وصیت و مناجات وی نیز سراسر نیاز و فریاد بر درگاه خداوند است که می‌تواند درس آموز باشد. 

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود جریان توحید را به ولایت مرتبط می‌کند و این تبعیت از ولایت‌فقیه را در سه رکن اساسی نشان می‌دهد که شامل ارتباط با ولی فقیه، ارتباط با مردم و جهاد و درگیری با دشمن بود. 

امام جمعه مهدیشهر گفت: شجاعت در میدان رزم هشت سال دفاع مقدس، مقابله با اشرار مسلح در کشور و جنگ در جبهه‌ مقاومت و حضور در کنار سیل زدگان، از وی شخصیتی عرفانی با نیت خالص ساخته بود که به قهرمان و الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جهان و سردار سلیمانی مقاومت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها سالگرد شهادت سردار سلیمانی مهدی شهر پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جهان و سردار سلیمانی مقاومت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جهان و سردار سلیمانی مقاومت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها سالگرد شهادت سردار سلیمانی مهدی شهر سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود