Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت قزوین گفت: خواسته ما از دولت انقلابی این است که طوری جراحی اقتصادی را انجام دهد که تهی‌دستان و اقشار فرودست آسیب نبینند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خضری بعدازظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین اقامه شد، با بیان اینکه دولت در وضعیت تغییر ریل قرار گرفته است، اظهار داشت: با اراده دولت انقلابی و شخص رئیس‌جمهور قوه مجریه از ریل ذلت به ریل عزت و از ریل ویژه‌خواری به ریل محرومیت‌زدایی تغییر مسیر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین دولت سیزدهم از ریل خودباختگی در دولت قبل به ریل خودباوری تغییر جهت داده و جای تکیه بر دولتمردان نامرد غربی به سمت تکیه بر مردان وطن رفته که البته این تغییر ریل و رسیدن به ثمرات آن زمانبر بوده و مردم باید در این تغییر ریل‌ها صبور باشند.

خضری با اشاره به نیاز دولت به مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌‌های مختلف گفت: در جنگ روایت‌ها تلاش می‌کنند تا حقایق را وارونه جلوه دهند و طوری وانمود کنند که نظام جمهوری اسلامی قادر به اداره کشور نیست و بهتر است در این حوزه هوشیارانه به مشکلات مردم پرداخته شود. چرا که دشمن طوری جنگ خود را علیه نظام طراحی کرده که ممکن است خودی‌ها هم جزو پازل‌های نقشه دشمن باشند.

آغاز جراحی مدیریتی در دولت

خطیب جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر اینکه دولت مردمی یک جراحی مدیریتی در کشور را شروع کرده است، گفت: انجام این عمل جراحی را به پزشک متخصصی سپرده‌ایم و البته در این جراحی باید بانیان وضعیت موجود بعد از برکناری محاکمه هم بشوند.

خضری همچنین به انجام جراحی در نظام توزیع یارانه‌ها اشاره کرد و افزود:‌ آمارها نشان می‌دهند که هر سال 63 میلیارد دلار یارانه پنهان به جیب دلالان و انگل‌های اقتصادی می‌رود که به همین خاطر دولت تلاش می‌کند با همراهی مردم یک جراحی اقتصادی انجام داده و نظام ناصواب دلالی در کشور را به طور کامل ریشه‌کن کند.

امام‌ جمعه قزوین: حرف و عمل استانداران منتخب سیزدهم یکی باشدامام‌جمعه قزوین: تبعیض و بی‌عدالتی مردم استان قزوین را آزرده‌ خاطر کرده استعلت عدم رشد مدیریت در استان از زبان امام جمعه قزوین / سال‌ها گردن کلفت‌ها دستور دادند و مدیران فقط مجری بودند

وی با بیان اینکه این جراحی اقتصادی در دولت سیزدهم بدون شک تبعات و پیامدهایی دارد، ادامه داد: خواسته ما از دولت انقلابی این است که طوری این جراحی را انجام دهد که خانواده‌های تهی‌دست و اقشار فرودست آسیب نبینند. چون دولت گذشته با فشارهای اقتصادی خود تاب‌آوری مردم را به شدت کم کرده است و باید این جراحی آگاهانه و با در نظر گرفتن همه جوانب انجام شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استانداری قزوین اقتصاد مقاومتی ستاد نماز جمعه استانداری قزوین اقتصاد مقاومتی جراحی اقتصادی جمعه قزوین امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید