Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس  در نشست با کارکنان اداری و قضایی بر حمایت از ساخت دو پروژه ملی مجتمع قضایی شماره ۳ واقع در بلوار رحمت و مجتمع قضایی شماره ۴ واقع در بلوار حسینی الهاشمی شیراز تأکیدکرد.

او افزود: مجتمع‌های قضایی شهرشیراز فرسوده و برخی استیجاری است که همین امر استفاده از برخی از ساختمان‌های مجتمع‌های قضایی در سال‌های آینده ممکن نیست؛ بنابراین ضمن پیش بینی تدابیری لازم است با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت ساخت این دو مجتمع قضایی شیراز که در زمره طرح‌های ملی است هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم مسئولان استانی در جهت تأمین اعتبارات لازم حمایت و همکاری لازم را با قوه قضاییه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در ادامه از پیشرفت ۹ درصدی این دو مجتمع قضایی در حال ساخت در شیراز خبر داد و گفت: گود برداری این دو مجتمع قضایی انجام شده است که با توجه به نیاز مبرم شیراز و فقر فضا‌های فیزیکی در مرکز استان لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل این دو مجتمع قضایی اقدام شود چرا که متأسفانه عدم اعتبارات لازم منجر به تعطیلی یکی از این پروژ‌ها و پیشرفت اندک این دو مجتمع مهم قضایی شده است.

او به ساختمان بایگانی راکد و انتقال زندان عادل آباد شیراز نیز اشاره کرد و گفت: ساختمان بایگانی مرکزی استان با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت حمایت‌های مالی فرایند ساخت آن در روز‌های آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس در خصوص طرح انتقال زندان عادل آباد شیراز به خارج از شهر نیز بیان کرد: برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی استان فارس همکاری همه دستگاه‌های متولی با مجموعه قضایی استان لازم است.

گفتنی است در این نشست نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن حمایت از قوه‌قضاییه و طرح‌های عمرانی آن از تلاش خود و سایر نمایندگان برای تخصیص بودجه مناسب به قوه قضاییه در سال آینده خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری فارس انتقال زندان عادل آباد همکاری دستگاه های متولی دو مجتمع قضایی مجتمع قضایی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها