Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امروز بیش از گذشته به آینده کشور امیدوارم و اطمینان دارم می توانیم شرایط را به نفع مردم تغییر دهیم.

به گزارش برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه سفر به استان قم، روز جمعه با آیت‌الله‌ العظمی عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.
آیت‌الله رئیسی در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از شرایط کشور و برنامه دولت در حوزه سفرهای استانی به جلسه شب گذشته شورای اداری قم اشاره کرد و افزود: آنچه برای استان قم بررسی و به عنوان اولویت‌ها تصویب شده است مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رئیسی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه تمام در استان قم، تاکید کرد: این پروژه‌ها جلوی چشم مردم است و آنها را رنج می‌دهد که لازم است هرچه سریعتر تکلیف آنها را روشن کنیم.
آیت الله رئیسی همچنین شرایط تامین کالاهای اساسی و میزان ذخایر آن را قابل قبول توصیف کرد و گفت: بنای دولت این است که در حوزه اقتصاد، دست به اعمال سیاست‌های تورم‌زا نزند. امروز براساس گزارش‌های مرکز آمار ایران، تورم سیر نزولی پیدا کرده است و تلاش دولت این است که در مسیر تداوم آن حرکت کند.
رئیس جمهور در ادامه این دیدار به سیاست‌ دولت سیزدهم در حوزه روابط خارجی اشاره کرد و گفت: دولت، تعامل با دنیا و همسایگان را با جدیت آغاز کرده است. صادرات ایران به برخی کشورهای همسایه طی ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه بیش از گذشته نسبت به بهبود شرایط کشور امیدوارتر شدم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که در کشور وجود دارد، اطمینان دارم که می‌توانیم شرایط را به نفع مردم تغییر دهیم.

آیت‌الله‌ العظمی جوادی آملی نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به آیت‌الله رئیسی و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه، به بیان نکاتی در حوزه مسائل داخلی و خارجی پرداخت.
این مرجع تقلید با اشاره به لزوم حفظ کرامت مردم در اتخاذ تصمیمات و سیاست‌های اقتصادی، گفت: ما باید مردم را سر سفره خودشان بنشانیم و به کرامت آنها توجه کنیم، همانگونه که خداوند متعال دستور داده است.
آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه مسئولان کشور توان مدیریتی و حوصله رسیدگی به امور را توامان داشته باشند، گفت: امروز باید به کارخانه‌داران و فعالان بخش صنعت کمک کنیم و تا هنگامی‌که به بیراهه نرفته اند از آنها حمایت کنیم.
این مرجع تقلید با اشاره به ملاقات‌های خود با مسئولان سابق بخصوص مدیران حوزه سیاست خارجی، گفت: من در همان ملاقات‌ها تاکید کردم که ما نباید رابطه خود با دنیا را قطع کنیم اما توصیه من این است که هر زمان با خارجی‌ها دست دادید انگشتان خود را بشمارید.
آیت‌الله جوادی آملی به دیدار اخیر خود با وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: من به آقای امیرعبداللهیان گفتم بنا نیست با کشوری قهر باشیم اما آنها باید با ما مودب باشند و از طرفی ما هم مراقب استقلال کشور باشیم.
این مرجع تقلید گفت: مسئولان و مدیران باید همت بلند داشته باشند و بدانند که ساماندهی اقتصاد کشور به یک کار علمی دقیق نیازمند است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی عبدالله جوادی آملی دولت شورای اداری استان قم کالاهای اساسی تورم ایران صنعت وزیر امور خارجه استقلال اقتصاد کشور آیت الله العظمی اقتصاد کشور تورم دولت مرکز آمار ایران جوادی آملی رئیس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در تجمع دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویان امریکا ضمن تشکر از دانشجویان و اساتید انقلابی دانشگاه برای حضور در این تحصن نمادین، گفت: این تحصن نمادین در به اعتراض به اهانت به ساحت علم و عالم است.

وی ادامه داد: بعد از هجوم وحشیانه عوامل صهیونیستی و استکباری به ملت ستمدیده فلسطین که در این چند ماه رخ داد و شاهد شهادت هزاران تن از فرزندان ستم دیده فلسطین بودیم، یک موج بیداری در سطح دنیا برپا شده و امروز هم در کشور‌های شرقی و هم در کشور‌های غربی شاهد این هستیم که آزادی خواهان دنیا و به‌ویژه دانشگاهیان در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند.

رهایی اظهار کرد: موج اعتراض آن‌ها به ستم‌هایی است که بر مردم فلسطین وارد می‌شود و این اعتراضشان را در جای جای دنیا مطرح می‌کنند و از این جنبه جای خوشبختی است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: این موج بیداری در دنیا شکل گرفته است و امروز دیگر عوامل صهیونیستی نمی‌توانند موج مظلومیت بر پا کنند بلکه موج وحشی‌گری آن‌ها در سطح دنیا مطرح می‌شود.

رهایی با بیان اینکه در این جریانات دنیا با خوی استکباری آن‌ها و مظلومیت مردم فلسطین آشنا شده است، خاطر نشان کرد: در کنار آن عوامل پلیس و دولت آمریکا برخورد‌های زشت و وحشیانه‌ای با دانشجویان و دانشگاهیان و اساتید این کشور دارند و این رفتار در برخی کشور‌های دیگر مانند کانادا و استرالیا در حال تکرار است و به ساحت علم و عالم توهین می‌شود و به وحشیانه‌ترین شکل ممکن با افراد صاحب علم و عمل برخورد می‌شود.

رهایی اضافه کرد: دولت‌های غربی که همیشه در پشت چهره لیبرال منشی و آزادی‌خواهی، دولت‌ها و کشور‌هایی مانند ایران را محکوم کرده، ولی امروز خوی اصلی خود را نشان می‌دهند و هر نوع ندای آزادی‌خواهی را به وحشیانه‌ترین شکل سرکوب می‌کنند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر این امر را وجه مثبتی دانست که برای همه دنیا نمایان شده است و افزود: امروز همه مردم دنیا این خوی وحشی‌گری را مشاهده می‌کنند و دنیا در پشت چهره آزادی‌خواهی و آزادی‌طلبی استکبار را می‌بینند.

وی ابراز امیدواری کرد که این چنین حرکت‌هایی تا حد زیادی چهره مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهد چرا که دنیا به نحوی از مردم فلسطین دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان