Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه روز جمعه در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۹ دی‌ماه دوازدهمین سالروز حماسه بزرگ و تاریخی حضور خودجوش و شکوهمند ملت عظیم الشان ایران در باطل ساختن فتنه سال ۸۸ گفت: بررسی و تحلیل حوادث و رخدادهای پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری سال ۸۸ نشان می‌دهند، ‌ نظام سلطه و صهیونیسم برای دست‌یابی به هدف شوم و شیطانی خود در راستای  فروپاشی نظام اسلامی، ذخایر راهبردی خود را با ایجاد هم‌محوری، هم‌راستایی و هم افزایی بین راهبرد دشمنان بیرونی انقلاب اسلامی و پادو های داخلی آن به عرصه رویارویی با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسیل داشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این ظرفیت عظیم برابر عظمت امام و امت فرو ریخت و در مقابل نقطه اوج اقتدار، صلابت و پیروزی ایرانیان قرار گرفت.

این بیانیه افزوده است: یوم الله ۹ دی ماه ۸۸ نقطه سرنوشت ساز تقابل آشکار و همه جانبه نظام سلطه و استکبار با اسلام، نظام و ولایت فقیه - در مقطعی بسیار حساس از تاریخ انقلاب اسلامی - بود که با حماسه حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، به حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز تاریخی تبدیل شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  شناخت و تبیین بسترها و عوامل شکل‌گیری حماسه نهم دی ماه و پیامدها و آثار بزرگ آن در محیط داخلی، منطقه‌ای و جهانی و به ویژه در صحنه تقابل راهبردی انقلاب اسلامی با نظام سلطه‌ را امری مهم و نیاز دائمی جامعه اسلامی، بویژه نسل جوان، معرفی و تصریح کرد: حماسه ۹  دی‌ماه، تکراری هوشمندانه و توام با بصیرت و غیرت از ۲۲ بهمن سال ۵۷  و به اقتضای شرایط حساس زمانی و مکانی بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: حماسه ۹ دی ماه نشان داد هنگامی که جبهه متحد ضد انقلاب با تجهیز و عملیاتی تمامی امکانات و ذخایر قدرتمند سیاسی، ‌ نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی خود به عرصه دشمنی  و مقابله با اراده ملت ها پای می‌گذارد، چگونه ملتی هوشمند، بصیر و برخوردار از هنر مقاومت، ولایتمداری و توانایی درک موقعیت و مختصات جبهه خود و جبهه دشمن می‌تواند انرژی متراکم و تجمیع شده در ائتلاف دشمنان را ناکارآمد و ناکام سازد.

این بیانیه تاکید کرد: حماسه نهم دی ماه با مدیریت و رهبری داهیانه و حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)   و بصیرت، دشمن شناسی، ولایت مداری و حضور خودجوش جهادی و انقلابی ملت ایران در  مقطعی خطیر و تعیین کننده، بیماری فتنه ۸۸ را درمان و تداوم حرکات زلال و توفنده انقلاب اسلامی را بیش از پیش تحکیم بخشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: حماسه ۹ دی نمایش بلوغ سیاسی، اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است و نشان داد دست‌های دشمن و تبلیغات نظام سلطه   عملیات روانی استکبار و جنگ  رسانه‌ای جبهه شیطان هرگز قادر نخواهد توانست بین امام و امت در جبهه حق فاصله انداخته و باورها و احساسات عمیق آنان را از صحنه دفاع از اسلام و انقلاب دور سازد و بی‌تردید این حضور آگاهانه و شجاعانه مردم است که چالش‌ها و مشکلات فراروی نظام را حل و با شکست نقشه های دشمن، تحقق روند تمدن سازی نوین اسلامی را تضمین و به جهانیان یادآوری می کند  که نور خدای بزرگ و همواره بر این سرزمین خواهد تابید.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی نظام سلطه ملت ایران دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد